امروز، مصاف شاگردان یحیی با ‌تیم نیمه‌کهکشانی آسیا

تهران (پانا) - ششمین مصاف تیم‌های پرسپولیس و النصر عربستان در ورزشگاه خالی آزادی برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۴۰۴۸۵۷
لینک کوتاه کپی شد
امروز، مصاف شاگردان یحیی با ‌تیم نیمه‌کهکشانی آسیا

ششمین مصاف تیم‌های پرسپولیس و النصر عربستان در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی برگزار خواهد شد. صفر ایرانپاک، مهاجم اسبق پرسپولیس و تیم ملی در جام تخت جمشید، چراغ اول گلزنی به النصر را در تاریخ تقابل دو باشگاه روشن کرد. بعد از ۲۳ سال برای دومین بار در جام باشگاه‌های ۱۹۹۶ آسیا به مصاف هم رفتند که با وجود گلزنی خداداد عزیزی و ادموند بزیک پرسپولیس شکست خورد.

سومین و چهارمین دیدار تیم‌های پرسپولیس و النصر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان ۲۰۱۵ برگزار شد که النصر با سه گل پرسپولیس را شکست داد. اما در دیدار برگشت با تک گل ستاره امروز پورتو، مهدی طارمی، پرسپولیس به پیروزی رسید.

پنجمین و آخرین رویارویی این دو تیم به دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ برمی‌گردد. مسابقه‌ای که پرسپولیس و النصر در ورزشگاه السد قطر مقابل هم به میدان رفتند و پس از ۱۲۰ دقیقه تلاش با نتیجه یک بر یک به تساوی دست پیدا کردند.

ششمین مصاف دو تیم بعد از گذشت هشت سال در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی تهران در شرایطی برگزار خواهد شد که شاگردان یحیی گل‌محمدی با سه جام در کارنامه فصل قبل مقابل یاران رونالدو صف‌آرایی می‌کنند. شیاطین سرخ مقابل تیم نیمه‌کهکشانی آسیا بر روی کاغذ شانسی ندارد، اما جادوی مستطیل سبز سرنوشت هیچ تیمی را از قبل مشخص نمی‌کند و باید دید کدام بازیکن می‌تواند اسم خود را به عنوان فاتح دروازه النصر ثبت کند.

این مسابقه امروز از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه آزادی بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد. دلیل غیبت تماشاگران پرسپولیس نیز محرومیت این تیم از سوی کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیاست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار