مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی:

سرمایه انسانی خراسان شمالی، قوی و غنی و توانمند است

بجنورد (پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: سرمایه انسانی خراسان شمالی قوی و غنی و توانمند است که درخشش دانش‌آموزان و معلمان استان در مسابقات، جشنواره‌ها، آزمون‌ها و المپیادها مؤید این موضوع است.

کد مطلب: ۱۴۰۴۷۵۷
لینک کوتاه کپی شد
سرمایه انسانی خراسان شمالی، قوی و غنی و توانمند است

ابوالقاسم اکبری در نشست تجلیل از برترین‌های آزمون سراسری و المپیادهای علمی دبیرستان استعدادهای درخشان شهید بهشتی ۲ اسفراین در سالن شهید رخشی این شهرستان، افزود: کسب رتبه یک کنکور سراسری در رشته علوم انسانی از سوی مهدی نیکوکار و مدال برنز المپیاد جهانی علوم زمین از سوی مهدی غلامی راد منحصر به فرد و قابل تمجید و شایسته تقدیر است.

وی با اشاره به نقش آفرینی تعیین ‌کننده معلمان و مدیران در هدایت و حمایت جامعه تعلیم و تربیت خاطر نشان کرد: برنامه‌های آموزشی و پرورشی در مدارس با همراهی والدین در مسیر تحقق اهداف تعیین شده قرار گرفته است.

محمد نوری مدیر آموزش و پرورش اسفراین هم با اشاره به کسب هفت رتبه زیر ۱۰۰ و بیست رتبه زیر هزار از سوی دانش آموزان دبیرستان استعدادهای درخشان شهید بهشتی ۲ اسفراین، تصریح کرد: از تجربیات برترین‌های شهرستان اسفراین در آزمون‌های سراسری و المپیادهای علمی در هدایت دانش آموزان بهره خواهیم برد.

در این آئین از ۹۰ دانش آموز افتخارآفرین دبیرستان تیزهوشان شهید بهشتی ۲ اسفراین تقدیر به عمل آمد.

خبرنگار: سید مصطفی نجفیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار