آغاز مرحله نهایی مسابقات مینی‌فوتبال کشور‌

تهران (پانا) - مسابقات مینی فوتبال محلات که با عنوان «جام ایرانیان» از دی ‌سال 1401 با حضور 41 هزار و 212 تیم در شهرهای مختلف آغاز شده بود، با شناخت تیم‌های برتر هر استان وارد مرحله نهایی شد. 

کد مطلب: ۱۴۰۴۴۴۴
لینک کوتاه کپی شد
آغاز مرحله نهایی مسابقات مینی‌فوتبال کشور‌

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های همگانی، مسابقات مینی‌فوتبال محلات که با عنوان «جام ایرانیان» از دی سال 1401 با حضور 41 هزار و 212 تیم در شهرهای مختلف آغاز شده بود، با شناخت تیم‌های برتر هر استان وارد مرحله نهایی شد.

مرحله نهایی این دوره از مسابقات که انتخابی تیم ملی مینی‌فوتبال ایران نیز به‌شمار می‌رود، از امروز یکشنبه 26 شهریور با حضور 30 تیم به میزبانی استان زنجان آغاز خواهد شد. این مسابقات تا روز پنجشنبه هفته جاری به صورت متمرکز در زنجان برگزار خواهد شد تا چهره تیم‌های برتر مشخص شود.

سینا کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با حضور در زنجان در مراسم افتتاحیه این مسابقات که از ساعت 16 آغاز خواهد شد، شرکت خواهد کرد. علی خلیلی رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی نیز در این مراسم حضور دارد.

مرحله نهایی مسابقات مینی‌فوتبال محلات بانوان نیز از روز دوشنبه 27 شهریور با حضور 27 تیم به میزبانی همدان آغاز خواهد شد تا چهره تیم‌های برتر این بخش نیز مشخص شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار