«آخرین نگهبان» انگلیسی شبکه چهار

تهران (پانا) - فیلم سینمایی «آخرین نگهبان» با گویندگی 7 نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

کد مطلب: ۱۴۰۴۳۴۵
لینک کوتاه کپی شد
«آخرین نگهبان» انگلیسی شبکه چهار

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ این سینمایی در گونه درام، علمی و تخیلی و هیجانی محصول انگلیس در سال 2023، قرار است پنج‌شنبه 30 شهریور ماه ساعت 20:30 از شبکه چهار سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سینمایی کریم بیانی است. فریناز ثریا، ابوالفضل شاه بهرامی، خشایار شمشیرگران، بهروز علی محمدی، ابوالقاسم محمدطاهر، نازنین یاری و کریم بیانی صداپیشه های این اثر بوده اند.

خلاصه داستان این اثر از این قرار است که: در آینده‌ای خیالی در سال 2063 که فجایع محیط زیستی باعث بالا آمدن آب دریاها شده چهار شخص باید در یک قایق نگهبانی داده و منتظر اتفاقات بعدی باشند اما تنش‌هایی بین آن‌ها شکل می‌گیرد.

فیلم سعی می‌کند موقعیتی دلهره‌آور در یک فضای بسته روی دریا را با پیوند مفاهیم محیط‌زیستی و ضد جنگ به مخاطب ارائه دهد که در این مورد موفق عمل می کند و ضمن آن که در پیشبرد قصه می‌تواند تعلیق و دلهره‌‌ی مناسب را بسازد، می‌تواند مفاهیم موجود در زیر متنش را نیز به خوبی بپروراند و از آن‌ها در پرداخت داستان خود کمک بگیرد.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل و شبکه‌ی چهار، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است از شبکه‌ چهار سیما، برای مخاطبان پخش شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار