رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کاشمر:

۲۰۰۰ دانش‌آموز، ۱۱۰طلبه و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی هستند

کاشمر(پانا)- رئیس کمیته امداد خمینی کاشمر گفت ٢٠٠٠ دانش‌‌آموز، ١١٠ طلبه و دانشجو تحت پوشش کمیته هستند؛که برخی از این دانش‌آموزان دارای بیماری‌های خاص مانند سرطان‌ها و سوختگی‌های مختلف‌اند که بحث درمان آنها در حال پیگیری است.

کد مطلب: ۱۴۰۳۶۳۳
لینک کوتاه کپی شد
۲۰۰۰ دانش‌آموز، ۱۱۰طلبه و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی هستند

مجید حسین زاده ریاست کمیته امداد امام خمینی شهرستان کاشمر گفت:2000 دانش آموز کاشمری در حال حاضر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند که به‌علاوه آنها ۱۱۰ طلبه و دانشجو هم تحت پوشش هستند.همه دانش‌آموزانی که تحت پوشش کمیته هستند از لحاظ شرایط جسمی سالم‌اند،ولی بعضا ممکن است دارای بیماریهای خاص چون سرطان ها و سوختگی ها باشند که بحث درمان آنها در حال پیگیری‌است.

حسین‌زاده‌ادامه داد: ما در کمیته امداد برای دانش‌آموزان کلاس های فوق‌العاده و ویژه‌ای برگزار می کنیم و همکاران ما در حوزه فرهنگی دانش‌اموزان را رصد می کنند. همچنین وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان پایش می شود و اگر دانش‌آموزی دچار نقص در درس ها یا کاستی هایی در لوازم کمک آموزشی داشته باشد قطعا همکاران ما هم در حوزه مددکاری و هم در حوزه فرهنگی پیگیری می کنند تا نقص ها و کاستی ها برطرف شود.

وی اظهار کرد: ما جشنواره های مختلفی داریم، در جشنواره های قرآنی که برگزار می شود نخبه های خوبی داریم. در کمیته امداد چندین نخبه داریم که در حال حاضر در مقاطع دکترا در حال تحصیل‌اند؛ این نخبگان آبرو و عزت کمیته هستند‌، ما دانش‌آموزان دیگری هم داریم که به مقاطع و درجات عالیه و علمی رسیده‌اند و دکترای خود را هم کسب کردند.چند رتبه ۳ رقمی توسط دانش‌آموزان ما،آن هم با شرایط ویژه در کنکور کسب شده است، همچنین در سال ۱۴۰۲ در جنشواره ها توانسته‌ایم رتبه های ۲ استانی، ۱مفاهیم، و ۴ کشوری را کسب کنیم.

دانش آموز خبرنگار :سمانه نخعی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار