مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد؛

برگزاری جشن عاطفه‌ها با همکاری ۱۸۲مرکز نیکوکاری استان زنجان

زنجان (پانا) - مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از برگزاری جشن عاطفه‌ها با شعار «آینده‌ساز باشیم» با همکاری ۱۸۲مرکز نیکوکاری استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۰۳۳۹۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن عاطفه‌ها با همکاری ۱۸۲مرکز نیکوکاری استان زنجان

روح اله صالحی با اشاره به اینکه امسال نیز در آستانه بازگشایی مدارس جشن عاطفه‌ها با شعار «آینده‌ساز باشیم» برگزار می‌شود، اظهار کرد: در این پویش ملی که با هدف تأمین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان برگزار می‌شود، کمک‌های مردمی و خیرین جمع‌آوری شده تا همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید لوازم‌التحریر، البسه و سایر مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان تهیه و در اختیار آنها قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه برگزاری این جشن از اول شهریور آغاز شده و تا 15 مهرماه ادامه خواهد داشت، افزود: این جشن با بهره‌گیری از ظرفیت 182 مرکز نیکوکاری برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر 7 هزار دانشجو و دانش آموزی عزیز تحت حمایت کمیته امداد استان هستند، گفت: برنامه‌ریزی شده است که کمک‌های مردمی تا قبل از بازگشایی مدارس به دست دانش آموزان نیازمند برسد.

وی تصریح کرد: از ابتدای شهریور ماه تلاش شده است که با بهره‌گیری از پایگاه‌های سطح مساجد و بسیج و روش‌های غیرحضوری از مشارکت خیرین استفاده شود.

صالحی گفت: خیران می‌توانند از طریق شماره‌گیری #۰۲۴*۱*۸۸۷۷* و شماره تماس نیکوکاری ۳۳۱۱۶ و یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره کارت مجازی ۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰ ۶۰ در تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان مستعد نیازمند تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان مشارکت کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه جشن عاطفه ها با سه هدف ترویج فرهنگ خیر و احسان، پیشگیری از ترک تحصیل دانش‌آموزان و تامین مایحتاج دانش‌آموزان اجرایی می‌شود، اضافه کرد: در قالب این جشن پایگاه‌های نمادین امداد و نیروی مقاومت بسیج در میادین و معابر و هفته آخر شهریور، پایگاه‌های مصلی‌های نماز جمعه ۳۱ شهریورماه، پایگاه‌های مدارس روز سه شنبه ۴ مهرماه) دایر خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار