داورزنی: رسانه‌های خارجی نمی‌توانند موفقیت‌ ایرانی‌ها در ورزش را سانسور کنند

تهران (پانا) - رئیس فدراسیون والیبال از دولت و وزارت ورزش و جوانان به خاطر تجلیل از ورزشکاران ملی‌پوش پیش از بازی‌های آسیایی قدردانی کرد.

کد مطلب: ۱۴۰۳۲۸۱
لینک کوتاه کپی شد
داورزنی: رسانه‌های خارجی نمی‌توانند موفقیت‌ ایرانی‌ها در ورزش را سانسور کنند

محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال ‌درباره مراسم آئین تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش کشور اظهار کرد: از دولت به خاطر وقتی که برای ورزشکاران و تجلیل از آن‌ها گذاشت تشکر می‌کنم. این مراسم‌ها برای ورزشکاران ایجاد انگیزه می‌کند و کارشان دیده می‌شود. شرکت در بازی‌های بین‌المللی، فقط حضور در یک رویداد ورزشی نیست و کاملا با غرور ملی و عزت ورزشکاران ما در این مسابقات ارتباط مستقیم دارد.

وی ادامه داد: رسانه‌های خارجی، قهرمانی ورزشکاران ما را در عرصه‌های بین‌المللی نمی‌توانند سانسور کنند و توانمندی جوانان ما در میدان جهانی غیرقابل سانسور خواهد بود. این پیامی به دنیا دارد و وقتی جوانان و نوجوانان والیبال در مسابقات جهانی افتخارآفرینی می‌کنند، با توجه به سیاه‌نمایی‌هایی که علیه ایران می‌شود، این قهرمانی‌ها خط بطلانی روی تمامی توطئه‌های دشمنان می‌کشد.

رئیس فدراسیون والیبال خاطرنشان کرد: ما در عرصه‌های بین‌المللی، میلیون‌ها بیننده داریم که اخبار ورزشی را دنبال می‌کنند و انعکاس آن در رسانه‌های مختلف بسیار خوب است و این نشان می‌دهد که نگاه ما به ورزش قهرمانی، باید یک نگاه جدی‌تری باشد و قوی‌تر کردن این مساله می‌تواند عزت‌آفرین و افتخارآفرین باشد. همچنین این مساله می‌تواند به دیپلمات‌های توان مذاکره بهتر بدهد و اقتدار ما را به دنیا نشان دهد و در مذاکرات بین‌المللی ما مؤثر باشد و حتی در تصمیماتی که دشمن ما علیه ما بگیرد، تاثیرگذار باشد.

داورزنی خاطر‌نشان کرد: این سرزمین سابقه طولانی چند هزار ساله دارد و جوانان ما در عرصه‌های مختلف می‌توانند حرفی برای گفتن داشته باشند و جوانان ما هم در ورزش می‌توانند توانمندی کشورمان را در دنیا نشان دهند و علی‌رغم تمام توطئه‌هایی که وجود دارد، می‌بینیم که جایگاه ما در بین کشور‌های دنیا، جایگاه ویژه‌ای است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار