مسئول سازماندهی معلمین مقطع ابتدایی ناحیه هفت

آموزش و پرورش ناحیه 7 مشهد خود را برای آغاز سال تحصیلی آماده می کند

مشهد(پانا) _سازماندهی‌ نیرو های آموزش و پرورش ناحیه هفت مشهد مقدس ؛بیشترین مشکل کمبود نیرو در منطقه امام هادی و الهیه به علت تعداد زیاد دانش آموزان می باشد .

کد مطلب: ۱۴۰۳۲۳۷
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش ناحیه 7 مشهد  خود را برای آغاز سال تحصیلی آماده می کند

نجمه هدایتی نیا مسئول‌ سازماندهی آموزگاران ناحیه هفت مشهد در پاسخ به خبرنگار پانا گفت: ما در ناحیه هفت چهار منطقه آموزشی داریم ،این مناطق عبارتند از: آزادشهر ،قاسم آباد ،الهیه و امام هادی که مناطق الهیه و امام هادی جزو مناطق کم برخوردار ناحیه هفت هستند که جمعیت زیادی از دانش آموزان را در خود جای داده اند .

وی افزود : جهت سازماندهی نیرو ها در آموزش و پرورش ناحیه هفت از همکارانی که از طریق وزارت خانه و یا اداره کل به نواحی مختلف و از جمله ناحیه هفت معرفی می شوند، بعد از تکمیل فرم های مشخص شده که امتیاز معلمان را مشخص می نمایند مرحله سازماندهی نیرو ها انجام می پذیرد بر اساس امتیازاتی که معلمان کسب کرده اند و ساعاتی که باید در کلاس حضور داشته باشند تقسیم بندی صورت می‌گیرد ،بر اساس امتیازاتی که کسب کردند و با توجه با معیار هایی‌ که خود برای انتخاب یک مدرسه دارند مدرسه مورد نظر خود را انتخاب می نماید،به همین ترتیب تا آخرین امتیاز مرحله تقسیم بندی نیرو ها صورت می‌گیرد.

و ی اظهار کرد :بیشترین مشکل ما در منطقه امام هادی و منطقه الهیه می باشد. که با مشکل کمبود نیرو مواجه هستند ؛تمام تلاش خود را برای حل این مشکل آموزش و پرورش ناحیه هفت انجام می دهیم.

دانش آموز خبرنگار: ساجده زارع

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار