فرمانده سپاه پاسداران گلوگاه:

نقش یک آموزگار پایه اول ابتدایی با یک استاد دانشگاه برابری می‌کند

گلوگاه (پانا) - فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان گلوگاه گفت نقش یک آموزگار پایه اول ابتدایی با یک استاد دانشگاه برابری می‌کند، چرا که هر دو پایه‌گذار حرکت‌های بنیادین در وجود انسان‌ها هستند.

کد مطلب: ۱۴۰۳۱۲۲
لینک کوتاه کپی شد
نقش یک آموزگار پایه اول ابتدایی با یک استاد دانشگاه برابری می‌کند

سرهنگ دوم پاسدار علی حسنعلی زاده در جلسه شورای دبیران مدارس دخترانه غیردولتی شهرستان گلوگاه گفت: تربیت از مهم ترین و پیچیده ترین کارهاست؛ فضای تربیتی انسان های بلند همت می طلبد‌..

حسنعلی زاده عنوان کرد: به عقیده من نقش یک آموزگار پایه اول ابتدایی با یک استاد دانشگاه برابری می کند؛ هر دو پایه گذار حرکت های بنیادین در وجود انسان ها هستند.

وی بیان کرد: طراحی دشمن در هدف قرار دادن خانواده ها و ایجاد شکاف میان آنان با فرزندان است؛ فضای مجازی مسموم و افسارگسیخته نیز بر این فاصله ها دامن زده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گلوگاه نیز در ابتدای این جلسه در سخنانی گفت: جامعه ای که می خواهد راه موفقیت را طی کند باید بر روی آموزش و پرورش خود سرمایه گذاری کند؛ پیشرفت و توسعه جوامع در تقویت نظام آموزشی و تربیتی است.

اسماعیل روحی عنوان کرد: طراحی دشمن، ایجاد یأس و ناامیدی در فرزندان مان است؛ لذا وظیفه شما معلمان، دمیدن روح امید به آینده و نشاط به دانش آموزان این سرزمین است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار