معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان‌رضوی:

رویکرد معاونت ابتدایی آموزش و پرورش، تقویت هویت ایرانی اسلامی در دانش‌آموزان است

مشهد (پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان‌رضوی بیان کرد رویکرد امسال معاونت ابتدایی آموزش و پرورش استان تقویت هویت ایرانی اسلامی در دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۴۰۲۶۳۶
لینک کوتاه کپی شد
رویکرد معاونت ابتدایی آموزش و پرورش، تقویت هویت ایرانی اسلامی در دانش‌آموزان است

آذر رشیدی، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: بسیار خرسندیم که امسال شاهد کسب مقام های بسیارِ دانش آموزان ابتدایی در جشنواره های متفاوت بوده ایم.

رشیدی در جهت تقویت هویت ایرانی اسلامی در دانش آموزان بیان کرد: امسال رویکرد اصلی معاونت ابتدایی آموزش و پرورش استان، تقویت هویت ایرانی- اسلامی در دانش آموزان است و تمام برنامه های ما حول همین محور شکل می گیرد تا دانش آموز ما به ایرانی بودن و به یک ایرانی مسلمان بودن خود افتخار کند و در زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران کودکانی آینده ساز و همچنین تمدن ساز باشند.

وی گفت: سال گذشته با همکاری معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان دوره ضمن خدمت برای توانمندسازی معلمان پایه اول در خصوص قرائت آموزش قرآن برگزار شد و امسال توانمندسازی معلمان پایه دوم به بعد در دستور کار معاونت ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان قرار گرفته است.

رشیدی ادامه داد: از مدیران، معاونان و همکاران فرهنگی در مدارس خواستاریم در اجرای هرچه بهتر وظایف و مسئولیتمان در جهت موضوعات فرهنگی، هنری، تربیتی و آموزشی در قبال بچه ها ما را یاری کنید.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان رضوی در پایان تاکید کرد: ما در جامعه به دانش آموزان تمدن ساز و آینده ساز نیازمندیم دانش آموزانی که با حفظ هویت ایرانی بودن خود به هویت یک ایرانی مسلمان افتخار کنند و با این هویت در مراحل کشوری افتخارساز شوند.

دانش آموز خبرنگار: مهدیه مهدی زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار