امام جمعه موقت بخش گلستان شهرستان بهارستان:

برآوردن حاجت یک مومن برابر با هفتاد سال عبادت است

بهارستان یک (پانا) - امام جمعه موقت بخش گلستان شهرستان بهارستان، بر‌آوردن حاجت یک مومن را برابر با هفتاد سال عبادت دانست.

کد مطلب: ۱۴۰۲۳۲۵
لینک کوتاه کپی شد
برآوردن حاجت یک مومن برابر با هفتاد سال عبادت است

حجت‌الاسلام والمسلمین محمودی امام جمعه موقت بخش گلستان ضمن اشاره به هفدهم شهریور ماه عنوان کرد: سال‌ها پیش در چنین روزی تظاهراتی میان انقلابیون و مخالفان صورت گرفت و در آن حادثه ناگوار ۲۰۰ نفر به شهادت رسیدند؛ اما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی جوانان ما پاداش زحمات خود را دریافت کردند و جمهوری اسلامی ایران در نبرد با ظالمان پیروز شد.

وی ضمن اشاره به عمل نیکوی وقف ادامه داد: وقف عمل شایسته‌ای است و هر انسانی که این عمل را انجام دهد، ثوابش در زندگی این دنیا و آن دنیا برای او در جریان است؛ همچنین کسی که عمل نیکوی وقف را انجام می‌دهد خود و خانواده‌اش شامل رحمت الهی می‌شوند.

محمودی در ادامه سخنان خود ضمن اشاره به اربعین حسینی تشریح کرد: سنت پیاده‌روی برای رسیدن به کربلا از دیرباز رایج بوده و مسلمانان هر ساله با نزدیک شدن به اربعین حسینی، تا حرم امام حسین علیه السلام پیاده‌روی می‌کردند تا در روز اربعین در کربلا حضور داشته باشند.

وی در خصوص انسان‌ها اظهار کرد: اگر کسی از بین مسلمانان می‌خواهد باطن پاکی داشته باشد ابتدا باید ظاهر خود را پاک کند و همیشه آراسته و پاکیزه در بین مردم حاضر شود، بی‌شک کسی که ظاهر آراسته‌ای دارد به پاکی باطن خود نیز اهمیت می‌دهد و مردم همیشه انسان پاکیزه را بین خود عزیز می‌دانند.

خبرنگار دانش‌آموز: مونا سادات زیوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار