ایجاد سامانه پاسخگویی به تذکرات اعضای شورای شهر تهران

تهران (پانا)- معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران از ایجاد سامانه پاسخگویی به تذکرات اعضای شورای شهر تهران خبر داد .

کد مطلب: ۱۴۰۲۲۸۸
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد سامانه پاسخگویی به تذکرات اعضای شورای شهر تهران

مجید باقری درگفت و گو با پانا درخصوص انتقاد برخی از اعضای شورای شهر تهران نسبت به تاخیر در پاسخگویی به تذکراتی که درصحن مطرح می شود گفت: «برای تذکرات یک سامانه جدید طراحی کردیم تحت عنوان «سامانه پاسخگویی به تذکرات»؛ یعنی علاوه بر ساختاری که تا کنون بود، یک سامانه جدید هم در شهرداری تعریف کردیم و هر عضو که به تذکرش پاسخ داده می شود برایش پیامک می رود. همه اینها نشان می دهد دوست داریم این کار با سرعت انجام شود. بخشی هم روال طبیعی کارهای جاری است و در این حجم مکاتبه و تذکر طبیعی است که تاخیر باشد. شهردار تاکید کرده در این زمینه همه حوزه ها و معاونین این حوزه را در اولویت قرار دهند؛ ولی زیرمجموعه ها در تنظیم پاسخ دقیق معضلاتی دارند .»

وی ادامه داد : «درباره پاسخ به نقطه نظراتی که اعضای شورا دارند شهرداری به هیچ وجه کوتاهی نمی کند . اگر نیم نگاهی به آمار داشته باشید و حجم کار را ببینید برخی اوقات به طور طبیعی ممکن است در پاسخ ها فاصله ای بیافتد. غیر از تذکرات و لوایح 18000 مکاتبه بین شورا و شهرداری داشتیم. سازمانی داریم که باید این مکاتبات را بگیرد و به مناطق ارسال کند و مناطق به سطوح سازمان ها و شرکت ها بفرستند و پاسخش دریافت شود که ممکن است در یک درصد در این مکاتبات تاخیر ایجاد شود.»

باقری با تاکید براین که جریان پاسخگویی در شهرداری کاملا شفاف است گفت:« در مواردی پاسخ به تذکران اعضا نیاز به هماهنگی های بین بخشی دارد؛ مثلا پاسخ یک مورد صرفا به سازمان سرمایه گذاری ما ارتباط پیدا نمی کند و باید یک جلسه با سازمان مدیریت بحران داشته باشیم و جلساتش را تنظیم کنند و جلسه بگذارند و هماهنگی کنند تا یک پاسخ دقیق ارائه کنند که این باعث می شود برخی اوقات پاسخ ها طولانی شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار