حضور پرشور عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) در پیاده‌روی جا ماندگان اربعین حسینی

مشهد(پانا) - پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی با حضور پرشور عاشقان و دلدادگان اباعبدالله الحسین(ع) از میدان 15 خرداد به سمت حرم امام رضا (ع) در مشهد مقدس برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۰۱۸۳۱
لینک کوتاه کپی شد
حضور پرشور عاشقان اباعبدالله الحسین (ع)  در پیاده‌روی جا ماندگان اربعین حسینی

امروز مورخ ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ در شهرهای مختلف کشور از جمله مشهد مقدس، عاشقان حسینی که از همایش بزرگ پیاده‌روی اربعین و زیارت بارگاه منور امام حسین (ع) در کربلا جا مانده اند با عنوان "جاماندگان اربعین" در مسیریی منتهی به حرم امام رضا علیه السلام پیاده‌روی و عزاداری می کنند.

در مشهدالرضا (ع) نیز این پیاده روی همراه با عزاداری و سوگواری دلباختگان ائمه اطهار و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) برگزار شد و عزاداران مسیری را تا حرم مطهر رضوی همراه با نوحه سرایی و سینه زنی پیمودند.

آیین پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی از میدان ۱۵ خرداد آغاز و تا بارگاه منور حرم امام رضا علیه السلام ادامه داشته است،دلباختگان حسینی پس از طی مسیر مشخص شده و شرکت در نماز جماعت ظهر اربعین با پیوستن به خیل عزاداران حسینی در حرم مطهر رضوی عزاداری خود را کامل کردند.

خادمین آقا امام رضا علیه السلام در راه از زائرین و مجاورین با برپایی موکب های فرهنگی و همچنین پذیرایی از عُشاقان آقا امام حسین علیه السلام ارادت و عشق خودشان را از سمت و سوی مشهد مقدس به کربلای امام حسین نشان دادند.

عُشاقان آقا اباعبدالله الحسین با شرکت در آیین پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی به تمام جهانیان ثابت کردند عشق آقا هر کجا باشد در دل ما است و با وجود تمامی مشکلات و سختی‌ها پای دین، اعتقاد، و رهبر عزیز ایران خواهیم ایستاد و تا ابدالعمر جان فدای این راه خواهیم بود.

دانش آموز خبرنگار: مهدیه مهدی زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار