آغازِ نبرد امید‌ها برای المپیک پاریس از امروز

تهران (پانا) - تیم فوتبال امید کشورمان اولین مسابقه خود در مرحله مقدماتی ‌زیر ۲۳ سال آسیا را امروز از ساعت ۱۵:۳۰‌ برابر هنگ‌کنگ آغاز می‌کند.

کد مطلب: ۱۴۰۱۷۴۴
لینک کوتاه کپی شد
آغازِ نبرد امید‌ها برای المپیک پاریس از امروز

‌تیم فوتبال امید ایران که برای شرکت در بازی‌هایِ مرحله مقدماتی زیر ۲۳ سال آسیا، انتخابی بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ در تاشکند ازبکستان به سر می‌برد؛ در نخستین دیدارِشان در گروه پنجم، از ساعتِ ۱۵ و ۳۰ دقیقه به مصاف تیم امیدِ هنگ کنگ می‌روند.

عنایتی در تیمش نفرات شاخصی مثل یاسین سلمانی، محمدرضا خالدآبادی، آریا برزگر، محمدجواد حسین نژاد و محمد قربانی را در اختیار دارد که با وجود سن کم، تجربه خوبی کسب کردند. همچنین امین حزباوی و اللهیار صیادمنش دو بازیکن لژیونر شاخص هستند که کادر فنی تیم امید، امید زیادی به اون‌ها دارد.

مرحله نخست انتخابی المپیک در منطقه آسیا در ۱۱ گروه برگزار می‌شود که در پایان ‌تیم اول هر گروه در این مرحله از رقابت‌ها به همراه چهار تیم برتر رتبه دوم گروه‌های یازده‌گانه جواز حضور در جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا ۲۰۲۴ رو کسب می‌کنند تا به همراه قطر (میزبان مسابقات) ۱۶ تیم برگزارکننده رقابت‌های آسیایی باشند، مسابقاتی که امسال از دل آن نمایندگان قاره کهن در المپیک مشخص می‌شود.

تیم کشورمان در ادامه، ۱۸ و ۲۱ شهریور به ترتیب با تیم هایِ افغانستان و ازبکستان دیدار خواهد کرد، شاگردان عنایتی در گروه E مسابقات فوتبال مقدماتی زیر ۲۳ سال آسیا با تیم‌های ازبکستان، هنگ‌کنگ و افغانستان همگروه هستند که به طور حتم سخت‌ترین بازی‌شان برابر ازبکستان میزبان مسابقات خواهد بود امید‌های فوتبال ایران پس از پایان مسابقات این گروه، باید خودشان را برای بازی‌های آسیایی هانگژو چین آماده کنند و در صورت صعود به مرحله نهایی انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس، آماده کار اصلی در آن پیکار‌ها بشوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار