۳۱۳ دانش‌آموز ابتدایی بازمانده از تحصیل، به آغوش مدرسه بازگشته‌اند

۷۴۰ نفر دیگر در دستور کار قرار دارد

شهرکرد (پانا) - ۱هزار و ۵۳ نفر دانش‌‌آموز ابتدایی بازمانده از تحصیل در استان چهارمحال و بختیاری وجود دارد که از این تعداد، ۳۱۳نفر به آغوش مدرسه بازگشته‌اند و ۷۴۰ نفر نیازمند بررسی و تصمیم‌گیری هستند.

کد مطلب: ۱۴۰۱۶۱۹
لینک کوتاه کپی شد
۳۱۳ دانش‌آموز ابتدایی بازمانده از تحصیل، به آغوش مدرسه بازگشته‌اند

نصرت‌الله محمودی، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با بیان جزئیات مربوط به دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل در مقطع ابتدایی استان گفت: ۸۳ نفر از این افراد بر اثر بیماری‌ و یا دلایل دیگر فوت شده‌اند، اما ثبت محضری نشده‌اند و همچنین 33 نفر دیگر به علت بدسرپرستی با هماهنگی دادگستری جهت بررسی به دادگستری معرفی شدند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه روند رسیدگی به وضعیت دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل به صورت ویژه مورد پیگیری مسئولین شهرستانی و استانی قرار دارد، ادامه داد: از این تعداد، ۴دانش آموز به علت فقر مالی جهت تحت پوشش قرار گرفتن به کمیته امداد معرفی شدند که تاکنون ۳ دانش‌آموز تحت پوشش و ۱ دانش‌آموز در دست اقدام است.

وی افزود: ۶۰ نفر از این افراد بیماری صعب‌العلاج دارند که از مرکز بهداشت بررسی شده‌اند.

محمودی در پایان خاطرنشان کرد: در بین دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل، ۲۸۳ نفر در حوزه استثنایی و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه دسته بندی می شوند که بررسی های لازم از طریق سامانه جامع "سیدا" برای دست اندکاران حوزه آموزش و پرورش استثنایی فراهم شده است.

دانش آموز خبرنگار: شراره حاتمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار