برتری ۲ نماینده تنیس ایران در مسابقات قهرمانی کمتر از ۱۴ سال آسیا

تهران (پانا) - نخستین روز مسابقات تنیس قهرمانی کمتر از ۱۴ سال آسیا در کامبوج با برتری ۲ نماینده ایران همراه بود.

کد مطلب: ۱۴۰۱۳۳۹
لینک کوتاه کپی شد
برتری ۲ نماینده تنیس ایران در مسابقات قهرمانی کمتر از ۱۴ سال آسیا

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس؛ نخستین روز رقابت‌های تنیس قهرمانی کمتر از ۱۴ سال آسیا که به میزبانی کامبوج در حال برگزاری است با برتری 2 نماینده ایران به پایان رسید.

در بخش دختران، هانا شعبان‌پور با نتیجه ۵-۷ و ۳-۶ نماینده هند را برد و آیلین محمدیان با نتیجه ۰-۶ و ۰-۶ مقابل نماینده قزاقستان شکست خورد. در بخش پسران نیز دانیال مشتاقی‌فر ۲-۶ و ۲-۶ از سد نماینده کامبوج عبور کرد، علی تقی‌زاده با نتیجه ۳-۶ و ۴-۶ مقابل تنیسور پاکستان شکست خورد و سام عطاران با نتیجه ۳-۶ و ۳-۶ مقابل نماینده‌ای از هند نتیجه را واگذار کرد.

کشورهای ایران، پاکستان، سنگاپور، مالزی، کره‌جنوبی، هند، فیلیپین، ترکمنستان، هنگ کنگ و کامبوج در این رویداد حضور دارند.

هانا شعبان پور و آیلین محمدیان فرد با هدایت نگین شیخ‌صراف در بخش دختران و دانیال مشتاقی‌فر، کیارش صادقی‌زیدی، علی تقی‌زاده و سام عطاران با هدایت فرشید زیدی در بخش پسران در این دوره از مسابقات حضور دارند. نفرات منتخب بر اساس رنکینگ آسیا در رده سنی کمتر از ۱۴ سال و مسابقات سطح A که آخرین مرحله آن در تهران برگزار شد، انتخاب و معرفی شده‌اند.

این مسابقات از ۱۱ تا ۱۸ شهریور به میزبانی کامبوج برگزار می‌شود که برای نخستین بار ایران با ۶ نماینده به این رویداد مهم آسیایی اعزام شده است، علی زنگانه سرپرستی تیم اعزامی را بر عهده دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار