مادر شهید پناهی:

رضا را از خود امام رضا(ع) خواستم

کرج (پانا) - مادر شهید رضا پناهی در چهلمین سالگرد شهید پناهی در مراسم یادبود آن شهید عنوان کرد هر مادری از داغ فرزند خود ناراحت و محزون می‌شود، ولی او رضا را به امام رضا(ع) هدیه کرده و شکر خدا را به جا آورده است.

کد مطلب: ۱۴۰۱۱۷۵
لینک کوتاه کپی شد
رضا را از خود امام رضا(ع) خواستم

معصومه حمامی، مادر شهید رضا پناهی در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: «در زمان شروع انقلاب رضا 8 ساله بود اما در آن سالها فعالیت های گوناگونی انجام می داد، لاستیک های بزرگ ماشین را هل می داد و با آنها جاده کرج-قزوین را مسدود می کرد تا مبادا ارتشی ها کودتا کنند. با سن کمی که داشت دیوارنویسی می کرد و پوستر امام را پخش می کرد.»

مادر این شهید این‌گونه روایت می کند: «رضا کلاس اول راهنمایی بود و از نظر درسی هیچ مشکلی نداشت. زمانی که او را وادار به درس خواندن می کردم می‌گفت مادر من تمام درس هایم را در مدرسه می‌خوانم.»

وی عنوان کرد: «رضا عاشق شهادت بود و آرام و قرار نداشت و دائم می‌گفت که می‌خواهد به جبهه برود. مرتب از من می خواست تا اجازه رفتن به جبهه را به او بدهم. روز به روز علاقه او برای رفتن به جبهه بیشتر می شد و به ما هم ثابت شده بود او تصمیم خود را گرفته و رفتنی است. همین باعث شد تا اجازه رفتن را به او بدهم.»

وی در پایان بیان کرد: «رضا با حضور در جبهه های حق علیه باطل که به صورت مستمر در آن حضور داشت، یک روز در حین مأموریت برای دیده بانی، خمپاره ای سنگر را هدف می گیرد و در قصرشیرین به شهادت می رسد.»

دانش آموز خبرنگار: سونیا شریفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار