اجرای طرح شورای فرهنگی ایران قوی در منطقه تبادکان

تبادکان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش تبادکان در رابطه با شورای فرهنگی ایران قوی اظهار کرد این شورای فرهنگی بر اساس سند تحول بنیادین، گام دوم انقلاب، ماموریت های دولت و برنامه‌های وزیر آموزش و پرورش در حال اجراست.

کد مطلب: ۱۴۰۰۹۹۷
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح شورای فرهنگی ایران قوی در منطقه تبادکان

محمدحسین عبدالهی، مدیر آموزش و پرورش منطقه تبادکان گفت: شورای فرهنگی ایران قوی شامل کارهای فرهنگی که ما در مدارس باید اجرا کنیم و تربیت دانش آموزان مومن، متعهد، آینده ساز، خلاق و بانشاط می‌شود.

وی بیان کرد: برنامه های مختلفی از سوی وزارت آموزش و پرورش اعلام می‌شود که برخی از آنها خلاقیت منطقه ای و بومی را می طلبد. در این طرح برای سه رکن اصلی دانش آموز، معلم و اولیا با استفاده از ظرفیت های داخلی و نهادهای بیرونی آموزش و پرورش مانند بسیج فرهنگیان و دانش آموزی، سازمان تبلیغات اسلامی، خیران فرهنگی، مدرسه یار و... برنامه های فرهنگی اجرا می شود.

عبدالهی افزود: اجرای این برنامه های فرهنگی در مدارس به عهده شوراهای مدارس، انجمن اولیا و مربیان و تشکل های دانش آموزی است.

وی تصریح کرد: با توجه به سرلوحه قرار دادن قرآن و عترت و امام و شهدا هدف ما بر حفظ و ترویج دو مسئله است، اول اسلام و ارزش های دینی و دوم ایران قوی داشته باشیم.

دانش آموز خبرنگار: مریم نورسته

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار