معاون عمران و ترافیک منطقه یک شهرداری کرج خبر داد؛

انجام اقدامات ترافیکی در منطقه یک کرج در آستانه بازگشایی مدارس

کرج (پانا) - معاون عمران و ترافیک منطقه یک شهرداری کرج از انجام اقدامات ترافیکی و آماده‌سازی معابر و خیابان‌های این منطقه در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد و گفت افزایش ایمنی، تسهیل در عبور و مرور و جلوگیری از اختلال ترافیکی تنها بخشی از این اقدامات است.

کد مطلب: ۱۴۰۰۸۷۵
لینک کوتاه کپی شد
انجام اقدامات ترافیکی در منطقه یک کرج در آستانه بازگشایی مدارس

علی قلی پور، معاون عمران و ترافیک منطقه یک شهرداری کرج بیان کرد: با شناسایی و نیازسنجی های صورت گرفته در سطح منطقه دریافتیم که خیابان های مجاور تعدادی از مدارس به خط‍‌کشی، نصب سرعت‌گیر و علائم ترافیکی نیاز دارند.

وی با بیان اینکه در این راستا ۱۲ سرعتگاه مجازی نصب و رنگ نوشته های آهسته در این معابر اجرا شد، به رفع نواقص برخی سرعتگاه های قدیمی اشاره کرد و گفت: به همت کارگران عمران و ترافیک این منطقه تابلوهای راهنمایی رانندگی فرسوده مقابل این مدارس نیز تعویض و سرعتگاه های قدیمی که به علت عبور و مرور وسایل نقلیه و گذر زمان کمرنگ شده بودند، رنگ آمیزی مجدد شدند.

معاون عمران و ترافیک منطقه یک شهرداری کرج خاطرنشان کرد: افزایش ایمنی، تسهیل در عبور و مرور و جلوگیری از اختلال ترافیکی تنها بخشی از اقدامات ترافیکی انجام شده در این منطقه در آستانه بازگشایی مدارس است..

دانش آموز خبرنگار: ابوالفضل جانی پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار