مدیر فرهنگی و هنری، تربیتی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور:

در مسابقات شاهد مظهر توانایی و رشد دانش‌آموزان با نیازهای ویژه بوده‌ایم

مشهد (پانا) - مدیر فرهنگی و هنری، تربیتی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور بیان کرد در تمامی مسابقات دانش‌آموزان با نیازهای ویژه توانایی و رشد خود را نشان دادند.

کد مطلب: ۱۴۰۰۴۶۷
لینک کوتاه کپی شد
در مسابقات شاهد مظهر توانایی و رشد دانش‌آموزان با نیازهای ویژه بوده‌ایم

پروین قربانیان، مدیر فرهنگی و هنری، تربیتی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در آیین افتتاحیه پانزدهمین دوره اردوی زیارت اولی دختران با نیازهای ویژه گفت: حضرت شمس الشموس امام رضا علیه السلام شما عزیزان را به دنیای معنویت خویش دعوت اختصاصی کرده است و شما سعادتمندید که در این ایام عزیز در جوار حرم ملکوتی امام رضا علیه السلام حضور پیدا کنید.

پروین قربانیان افزود: دختران با نیازهای ویژه به تازگی راه پیدایش استعدادهایشان را آغاز کرده اند و نیاز است از استعداد آنها حمایت بسزایی شود.

قربانیان گفت: در این ایام استان خراسان رضوی مرکز اصلی فعالیت‌های دانش آموزان استثنایی در سراسر کشور بوده است.

وی در ادامه افزود: هجدهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان استثنایی دختر و پسر به میزبانی استان خراسان رضوی برگزار شد. همچنین از دانش آموزان مقام آور در این مسابقات تجلیل به عمل آورده شد.

وی گفت: در ایام تابستان تدابیری در جهت موضوعات فرهنگی، هنری، ورزشی و همچنین تربیتی برای دانش آموزان با نیازهای ویژه در نظر گرفته شده است که با همت و تلاش دانش آموزان به نتایج والایی خواهیم رسید.

قربانیان ادامه داد: از جمله فعالیت‌هایی که در جهت رشد دانش آموزان در نظر گرفته شده و به انجام رسیده است، برگزاری اردوهایی همچون اردوی زیارت اولی ها، راهیان نور و همچنین راهیان پیشرفت بوده است.

مدیر فرهنگی گ، هنری و تربیتی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در پایان بیان کرد: برگزاری اردوهای زیارت اولی برای تمامی دانش آموزان باعث ارتقا رشد دانش آموزان در موضوعات اخلاقی، برقراری ارتباط ، روش درست دوست‌یابی، نظم و انضباط است.

دانش آموزان خبرنگار: مهدیه مهدی زاده، مهشید بیضایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار