خواهر شهید علوی:

اگر بخواهیم، رزق شهادت نصیب همه می‌شود

مشهد (پانا) - خواهر شهید علوی گفت اگر کسی بخواهد، رزق شهادت نصیب همه می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۰۰۴۵۵
لینک کوتاه کپی شد
اگر بخواهیم، رزق شهادت نصیب همه می‌شود

یک مادر و خواهر شهید که فرزند و برادرش در جبهه مقابل تکفیری های متجاوز به حرم ائمه اطهار به شهادت رسیده بودند، در جمع نوجوانان هیئت المهدی خاطراتی را بیان کرد.

فاطمه سادات علوی، مادر شهید سید حمید سجادی و خواهر شهید سید هادی علوی گفت: سید هادی علوی برادر کوچک تر من بود و من حدود 15 سال از او بزرگتر بودم، او همواره به من احترام می‌گذاشت و در زندگی‌اش همیشه نقش یک مشاور را داشتم، مشاوری که برای اکثر کارهایش از من مشورت می‌گرفت.

خواهر شهید نیز با اشاره به مشخصه‌های بارز اخلاقی برادر شهید خود افزود: سید هادی بسیار خانواده دوست بود. او عاشقانه پدر و مادرش را دوست داشت و هیچگاه دست خالی به خانه آنها نمی‌رفت. در کارهای روزمره به پدر و مادرش بسیار کمک می کرد و در مقابل خانواده خود نیز همینطور بود. با وجود آنکه شغل بسیار سختی داشت و هر زمان به خانه برمی‌گشت بسیار خسته بود، اما همیشه پرشور و انرژی وارد خانه می شد، سید هادی آنقدر با فرزندان خود مهربان بود و با آنها بازی می کرد که هنوز بعد از گذشت چندین سال پسر او سید حسین هنوز شهادت و نبود فیزیکی پدرش را نپذیرفته است و بی تاب و منتظر برگشت پدرش است.

خواهر شهید ادامه داد: بزرگترین درسی که می شود از زندگی سید هادی گرفت این است که رزق شهادت نصیب دل های پاک می شود و به جایگاه های مختلف مانند روحانیت و سیدی و.. بسته نیست، همانطور که بین 4 برادر من که همه شان جز سید هادی روحانی و مدافع حرم هستند، رزق شهادت نصیب سید هادی شد که یک کارگر ساده بود.

دانش آموزان خبرنگار :عادله شمسی زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار