کلنگ‌زنی و افتتاح پروژه‌های متعدد در آخرین روز هفته دولت در بلده

نور (پانا) - کلنگ‌زنی و افتتاح پروژه‌های متعدد در آخرین روز هفته دولت با حضور فرماندار شهرستان نور در بلده برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۰۰۴۴۱
لینک کوتاه کپی شد
کلنگ‌زنی و افتتاح پروژه‌های متعدد در آخرین روز هفته دولت در بلده

بیژن پولادی در گفت وگو با پانا از پروژه های آسفالت روستایی، افتتاح دکل های مخابراتی، افتتاح اداره هوا شناسی، سالن ورزشی چند منظوره شهر بلده، زمین چمن مصنوعی فوتبال، استخر سر باز رودخانه بلده و طرح سیم به کابل و بسیاری از پروژه های دیگر که به همت دولت خدمتگزار سیزدهم با سرعت و دقت زیاد و نگاه انقلابی و جهادی انجام شد.

پولادی اظهار کرد: پروژه گازرسانی به بخش بلده هم از مسیر رویان با شروع کار از سال گذشته و با فعالیت هفت پیمانکار به سرعت ادامه خواهد داشت، امید است که تا پایان سال۱۴۰۳ گاز خانگی را به بلده برسانیم.

وی افزود: ایمن سازی و بهسازی جاده دوآب به پل زنگوله که با سفر ریاست جمهوری به عنوان یک پروژه ملی تعریف شد و اقدامات مربوط به آن در حال پیگیری است که با محقق شدن این موضوع ایجاد جاده ای امن از پل زنگوله تا دوآب در دستور کار قرار دارد.

پولادی عنوان کرد: با توجه به تنش های آبی در بلده ۹ روستا در دستور کار قرار گرفت که توسط قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی(ع)کار آبرسانی، لوله گذاری و بهسازی چشمه و احدات مخازن آب در دستور کار قرار دارد و در فاز بعدی قرار است که تمامی روستاهای بلده تحت پوشش قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی(ع) قرار گیرند و این امر مستلزم این است که روستاها تحت پوشش اداره آب و فاضلاب قرار گیرند.

بیژن پولادی از پروژه های خصوصی در بخش کلنگ زنی و پروژه دام سبک و هم در پرورش دام سنگین خبر داد و افزود: امیدوارم این توسعه متواضن و همه جانبه در بخش سبب هم افزایی و وحدت رَویه شود تا هم مردم استقبال نمیاند و هم مسئولین به این بخش توجه بیشتری داشته باشند.

پولادی در پایان گفت: بیمارستان بلده با پیگیری استاندار محترم و دستور وزیر بهداشت توسط خیر بزرگوار شاه حسینی تجهیز و احداث خواهد شد.

دانش آموز خبرنگار: عارفه بازدار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار