وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد:

ضرورت هدفمندکردن آموزش‌ها متناسب با زیست‌بوم هر استان

انسداد مبادی بی‌سوادی، پیشگیری از افزایش بی‌سوادی و بازماندگان از تحصیل با جدیت در دستور کار است

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش، هدفمند کردن آموزش‌ها متناسب با زیست‌بوم هر منطقه و استان را یک نیاز و ضرورت در نظام تعلیم و تربیت دانست.

کد مطلب: ۱۴۰۰۴۳۷
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت هدفمندکردن آموزش‌ها متناسب با زیست‌بوم هر استان

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش؛ رضامراد صحرایی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان سیستان‌وبلوچستان با تاکید بر اهمیت آموزش و پرورش و نقش و جایگاه آن در جامعه اظهار کرد: در دولت سیزدهم، موضوع آموزش و پرورش از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وزیر آموزش و پرورش، اجرای سند تحول بنیادین و عملیاتی و پیاده‌شدن اصول، مفاد و ساحت‌های شش‌گانه آن در مدارس را یک ضرورت عنوان کرد و گفت: تقویت، توسعه و تربیت معلم توانمند و کارآمد در اولویت آموزش و پرورش قرار دارد.

وی افزود: تامین نیروی مورد نیاز در سیستان و بلوچستان مورد تاکید است و سعی می‌کنیم از همه بسترها و ظرفیت‌ها اعم از دانشگاه فرهنگیان و استخدام ماده ۲۸ بهره‌گیری کنیم.

صحرایی با بیان اینکه افزایش ظرفیت جذب نیروی انسانی نیز در دستور کار است، گفت: استخدام معلمان با رویکرد جدید و علمی نسبت به گذشته در حال پیگیری و انجام است.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر تاثیر محیط آموزشی در فرآیند یاددهی و یادگیری، خاطرنشان کرد: فضای آموزشی مورد نیاز نیز باید تامین شود تا تربیت صحیح دانش‌آموزان صورت گیرد.

صحرایی ادامه داد: هدفمند کردن آموزش‌ها متناسب با زیست‌بوم هر منطقه و استان یک نیاز و ضرورت است.

وی تصریح کرد: انسداد مبادی بی‌سوادی، پیشگیری از افزایش بی‌سوادی و بازماندگان از تحصیل با جدیت در دستور کار است.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه هر آنچه در استان‌های دیگر کار انجام می‌شود باید در سیستان‌وبلوچستان 2 برابر انجام و محقق شود، گفت: وظیفه ماست برای مردم و فرزندان جامعه تلاش کرده و خادم حقیقی برای آنان باشیم؛ چرا که شان همه ما خدمتگزاری به مردم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار