افزایش ۱۰۰ درصدی وام‌های دانشجویی

تهران (پانا) - معاون اداری مالی و مدیریت منابع صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم اعلام کرد به صورت سرجمع مبلغ وام‌های دانشجویی امسال نسبت به سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ تقریبا ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

کد مطلب: ۱۴۰۰۳۸۵
لینک کوتاه کپی شد
افزایش ۱۰۰ درصدی وام‌های دانشجویی

به گزارش روابط عمومی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، جهانشیر امینی در نشست تخصصی روسای ادارات رفاه دانشجویی با اشاره به میزان وام‌های دانشجویی اشاره کرد و گفت: به صورت سرجمع مبلغ وام‌های دانشجویی امسال نسبت به سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ تقریبا ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

وی درباره وام ودیعه مسکن گفت: وام ودیعه مسکن دانشجویان متاهل نسبت به سال گذشته افزایش قابل توجه یافته، به گونه‌ای که در شهرهای زیر ۵۰۰ هزار نفر این میزان به ۳۰ میلیون تومان و در شهرهای بالای ۵۰۰ هزار نفر جمعیت به ۵۰ میلیون تومان رسیده است و در شهر تهران با توجه به شرایط تورم و زندگی به ۷۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

معاون اداری مالی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، به تشکیل صندوق خیریه جهت تامین غذای دانشجویان بی بضاعت اشاره و تاکید کرد: اهتمام اصلی و دغدغه ی صندوق رفاه دانشجویان این است که هیچ دانشجویی دغدغه ی غذا نداشته باشد.

امینی در خصوص بافت خوابگاه‌های دانشجویی افزود: بافت و بدنه ساختمان‌های رفاهی و خوابگاه‌هایی که فرسوده شده‌اند نیاز به تعمیر و مرمت تجهیز دارند و تاکید کرد: در صورت عدم رسیدگی به موقع، فرسودگی‌ها ساختمان‌ها بیشتر و غیر قابل جبران خواهد شد. لذا باید بموقع مکان‌های رفاهی را تعمیر و بازسازی کنیم تا به عمر آنها اضافه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار