قدردانی امیرعبداللهیان از تقدیر مقام معظم رهبری از تحرکات سیاست خارجی

تهران (پانا) - وزیر خارجه کشورمان از ابراز محبت و تقدیر مقام معظم رهبری از تحرکات در عرصه سیاست خارجی قدردانی کرد.

کد مطلب: ۱۴۰۰۲۸۴
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی امیرعبداللهیان از تقدیر مقام معظم رهبری از تحرکات سیاست خارجی

حسین امیرعبداللهیان با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در اینستاگرام نوشت: ابراز محبت و تقدیر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران در دیدار اعضای هیات دولت از تحرکات در عرصه سیاست خارجی و اشاره ایشان به موفقیت عضویت در دو پیمان مهم بین‌المللی (شانگهای و بریکس) و همچنین سیاست همسایگی، عزم و پویایی دستگاه دیپلماسی برای اعتلای جایگاه ایران عزیز در عرصه بین‌الملل را مضاعف خواهد کرد و قطعا منجر به شتاب بیشتر در استمرار مسیر سیاست خارجی کشور است.

وزیر خارجه کشورمان افزود: ایشان دو توصیه مهم نیز مطرح کردند و فرمودند "فرصت‌های تعاملات خارجی را بشناسیم و به وقت استفاده کنیم" و "تفاهم‌نامه‌ها و سندهای همکاری، صرفاً روی کاغذ باقی نماند" در این خصوص وزارت امور خارجه با دقت ویژه اقدام خواهد کرد.

امیرعبداللهیان نوشت: همچنین در روزهای گذشته وزارت امور خارجه به عنوان دستگاه دولتی برگزیده در جشنواره شهید رجایی معرفی شد که لازم است از همه همکاران پرتلاشم در وزارتخانه تشکر کنم و به ایشان تبریک عرض کنم.

وی افزود: امیدوارم با دعای خیر همه مردم عزیز ایران و ذیل حمایت و هدایت‌های حکیمانه رهبر انقلاب و رئیس جمهور محترم، بیش از گذشته بتوانیم در مسیر تحقق منافع ملت بزرگ ایران در عرصه‌ی دیپلماسی گام برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار