برگزاری تریبون آزاد به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در شهر داران

اصفهان (پانا) - تریبون آزاد به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در سالن۱۷ شهریور شهر داران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۰۰۲۶۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری تریبون آزاد به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در شهر داران

تریبون آزاد با عنوان گزارش به مردم به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و همچنین پرسش و پاسخ و مطرح مشکلات مردم شهرستان فریدن با حضور عزیزالله عباسی فرماندار شهرستان فریدن، عباس نصیری بخشدار زنده رود شهرستان فریدن و دیگر مسئولین فریدن در محل سالن ۱۷ شهریور داران برگزار شد.

در ابتدا عزیزالله عباسی فرماندار شهرستان فریدن ضمن تبریک هفته دولت به تمام دولتمردان گفت: با تمام سختی های گذشته، دولت امروز در زمینه های خدمات رسانی، پزشکی و درمانی ، دفاعی ، ورزشی ، اقتصادی و معیشتی بسیار پیشرفت کرده است ؛ همچنین افتتاح ۱۰۶ طرح عمرانی در شهرستان فریدن از مهم ترین فعالیت‌های ماست.

وی در ادامه گفت: از مهم ترین طرح های اقتصادی و عمرانی قابل افتتاح در هفته دولت ۱۴۰۲ می‌توان به بهره برداری از باند کندرو روستای نهرخلج ، پل زیر گذر روستای درختک ، ساماندهی ورودی و خروجی های شهرداران، بهره برداری از شهرک گلخانه ای، رفع نقاط حادثه خیز و اصلاح شبکه های آب در بیشتر روستاها و ساماندهی آب فاضلاب شهر داران اشاره کرد. همچنین در طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان فریدن، تاکنون ۲۸۲ نفر صاحب زمین شدند و به ۱۶۲ نفر دیگر نیز در هفته دولت زمین اعطا می شود.

دانش آموز خبرنگاران: مبینا شکوهی ،فاطمه بدیع زمانی و زهرا رحیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار