هشدار زرد هواشناسی برای تهران

تهران (پانا) - مدیریت بحران استانداری تهران اعلام کرد هشدار زرد وزش باد و باران در استان تهران تمدید شده است و دستگاه‌های امدادرسان آماده هستند.

کد مطلب: ۱۴۰۰۲۰۵
لینک کوتاه کپی شد
هشدار زرد هواشناسی برای تهران

حامد یزدی مهر از تمدید هشدار زرد وزش باد و بارش باران توسط سازمان هواشناسی خبر داد و اظهار کرد: طبق این پیش بینی در ساعات بعدازظهر و اوایل شب فعالیت سامانه های مذکور دور از انتظار نیست.

یزدی مهر با بیان اینکه برای روز پنج‌شنبه نهم شهریورماه در نیمه شمالی و ارتفاعات استان و در روز جمعه در ارتفاعات شمال و شمال شرق به‌ ویژه فیروزکوه، آبعلی و میگون احتمال آبگرفتگی معابر، احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها و جاری شدن روان‌آب، وزش باد شدید موقتی پیش بینی شده است، گفت: از شهروندان می خواهیم نسبت به عبور از حاشیه رودخانه‌ها احتیاط های لازم را داشته باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران نسبت به انجام فعالیت‌های کوهنوردی طی مدت مذکور نیز هشدار داد و عنوان کرد: از مردم می خواهیم به هیچ عنوان در نواحی مرتفع مانند داربست‌ها، بالابرها و ساختمان‌ های بلند مستقر نشوند.

وی در ادامه بر ضرورت آمادگی دستگاه‌ های اجرایی و امدادرسان تاکید و گفت: ابلاغیه هشدار برای دستگاه های عضو ستاد ارسال شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار