آتش بازی سپاهان در اکباتان

اصفهان (پانا) - سپاهان اصفهان توانست با نتیجه سه بر یک تیم پیکان را شکست دهد.

کد مطلب: ۱۴۰۰۰۶۰
لینک کوتاه کپی شد
آتش بازی سپاهان در اکباتان

تیم فوتبال سپاهان اصفهان در چهارچوب هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال، طبق قرعه باید به مصاف پیکان رسول خطیبی می رفت.

پیکان و جوانان با انگیزه اش از همان اول نشان دادند که رقیب دست و پا بسته ای برای سپاهان نیستند و همان اول با گل دقیقه29 حامد پاکدل، از سپاهان پرمهره پیش افتاد. اشتباه بد نیلسون جونیور باربوسا باعث شد تا دروازه سپاهان خیلی زود باز شود. سپاهان خیلی زود گل خورده را روی پاس دیدنی الماس آکادمی خود یعنی محمدجواد حسین نژاد و ضربه سر مهاجم چهارچوب شناس این تیم یعنی رضا اسدی جبران کرد تا بازی در دقیقه 39 به تساوی کشیده شود در اواخر نیمه اول نیز باز هم نیلسون جونیور مرتکب اشتباه شد و مهاجم پیکان در تقریبا در یک موقعیت تک به تک قرار داشت که محمد دانشگر به ناچار بازیکن پیکان را سرنگون کرد، با کارت قرمز مستقیم داور مواجه شد و از زمین مسابقه اخراج شد.

سپاهانی ها یک نیمه کامل 10 نفره بازی کنند اما در نیمه دوم، مورایس باز هم نشان داد که از همه مربی های حاضر در لیگ برتر یک سر و گردن بالاتر است و با تدابیر عالی، تیمش را به زمین فرستاد که نتیجه اش گل دوم سپاهان توسط رامین رضاییان در دقیقه 69 بود. در ادامه نیز پیکانی ها حملاتی را داشتند که از هر در خواستند وارد شوند، به نظام عالی خط دفاع سپاهان برخوردند و نتوانستند دروازه سپاهان را باز کنند. در ادامه نیز ، باز هم یک ستاره دیگر از آکادمی سپاهان یعنی آریا یوسفی روی یک شلیک مهار ناشدنی، دروازه پیکان را برای بار سوم در دقیقه 89 مسابقه باز کرد تا سپاهانی ها بازی یک هیچ باخته را با نتیجه سه بر یک عوض کنند و با روحیه خوب به مصاف مسابقه با تیم زنیت سن پترزبورگ بروند .

دانش آموز خبرنگار: سید هادی حسینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار