کارشناس قرآن و عترت منطقه چهاردانگه:

آزمون شفاهی مرحله اول طرح ملی اتقان در چهاردانگه برگزار شد

چهاردانگه (پانا) - کارشناس قرآن و عترت منطقه چهاردانگه اجرای طرح اتقان برای ارتقای توانمندی‌های قرآنی آموزگاران، مدیران و معاونان ابتدایی که یکی از مصوبات کمیسیون آموزش قرآن‌کریم است را ضروری دانست و از برگزاری آزمون شفاهی مرحله اول طرح ملی اتقان در منطقه چهاردانگه با حضور ارزیابان استانی، خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۰۰۰۰۶
لینک کوتاه کپی شد
آزمون شفاهی مرحله اول طرح ملی اتقان در چهاردانگه برگزار شد

زهرا سالاروند، کارشناس قرآن و عترت منطقه چهاردانگه در تشریح این خبر گفت: در این طرح مهارت های روخوانی و روان خوانی جزء ۳۰ قرآن کریم، قرائت صحیح نماز ،تدبر در سوره های جزء ۳۰ به معلمان دوره اول و دوره دوم ابتدائی آموزش داده شد؛ این طرح قرار است در یک بازه سه تا پنج ساله با حضور همه مدیران، آموزگاران و معاونان ابتدایی برگزار شود.

وی در ادامه گفت: این آزمون توسط ناظرین و ارزیابان منتخب استانی انجام شد و شامل پرسش جهت ارزیابی مهارت روخوانی و روان خوانی و حفظ سوره های ضحی تا ناس به استثنای علق و بَیِنه بود.

سالاروند با اشاره به اینکه نمره قبولی هر شرکت کننده حداقل 128 و بالاترین نمره قبولی 170 است، گفت : این آزمون از ساعت ۸ صبح سه شنبه آغاز و تا پایان ساعت ۱۲ ظهر همان روز ادامه داشت که ۸۵ نفر شرکت کننده حاضر شده و از میان آنها ۸۰ نفر نمره قبولی را کسب کردند.

وی در ادامه گفت: زمان این آزمون با شهادت حضرت رقیه (س) مصادف بود و مجریان این طرح در اداره آموزش پرورش منطقه چهاردانگه اقدام به برگزاری مراسم عزاداری و پذیرایی از عزاداران با توزیع نذری پرداختند.

قرآن و عترت منطقه چهاردانگه، در پایان گفت: اعتبارات این طرح از سوی شورای توسعه فرهنگ قرآنی و اعتبارات آموزش و پرورش تامین شد و بازدیدکنندگان استانی آزمون شفاهی مرحله ی اول طرح ملی اتقان در منطقه چهاردانگه، از واحد عترت و قرآن اداره کل شهرستان های استان تهران بودند.

خبرنگار: ریحانه بهزادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار