در آیین اختتامیه فعالیت‌های اوقات فراغت آموزش وپرورش منطقه ۸ مطرح شد:

اوقات فراغت فرصت مناسبی جهت شکوفاشدن استعدادها است

تهران (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه۸ تهران با بیان اینکه طرح تابستانه با هدف غنی‌سازی و پرکردن اوقات فراغت دانش‌آموزان در فصل تابستان برگزار می‌شود، افزایش توانمندی‌های علمی و فرهنگی دانش‌آموزان را از دستاوردهای این پایگاه‌ها دانست.

کد مطلب: ۱۳۹۹۹۷۶
لینک کوتاه کپی شد

آیین اختتامیه اوقات فراغت تابستان 1402 آموزش و پرورش منطقه 8 تهران به میزبانی دبستان خیرساز مولود اسلامیه برگزار شد.

در این مراسم که با حضور معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه و اعضای شورای تربیتی برگزار شد، پیرامون جمع بندی و نتیجه گیری در خصوص برنامه های برگزار شده در تابستان امسال صحبت شد.

طاهره صاحب الزمانی، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه 8 با اشاره به برنامه سند تحول گفت: یکی از بندهایی که در سند تحول به آن اشاره شده است مبحث اوقات فراغت است که باید برنامه های ویژه بخصوص در حوزه مهارت آموزی به دانش آموزان توجه ویژه شود.

صاحب الزمانی با اشاره به بازخورد مناسب اوقات فراغت امسال گفت: ما امسال در کلاس های اوقات فراغت سعی کردیم مهارت هایی که در زندگی دانش آموزان نقش دارد را به آنان آموزش دهیم، زیرا مهارت های اجتماعی و زندگی باعث پیشرفت آنان می شود.

لازم به ذکر است برنامه اوقات فراغت امسال به مدت 8هفته در پایگاه های اوقات فراغت شامل مدارس، کانون فتی، دارالقرآن ها، اردوگاه ها، مساجد و کانون های بسیج دانش آموزی برگزار شده است.

در پایان مراسم از فعالان اوقات فراغت تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار