مدیر آموزش و پرورش منطقه تبادکان:

خیرین مدرسه‌ساز نقش کلیدی در توسعه علمی جامعه دارند

تبادکان(پانا)- مدیر آموزش و پرورش منطقه تبادکان عنوان کرد خیرین مدرسه‌ساز نقش مهمی در توسعه علمی جامعه و تربیت نیروی توانمند دارند و همواره در کمک به نظام تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش پیش‌گام و پیشتاز بوده‌اند.

کد مطلب: ۱۳۹۹۸۹۷
لینک کوتاه کپی شد
خیرین مدرسه‌ساز نقش کلیدی در توسعه علمی جامعه دارند

محمد حسین عبدالهی مدیر آموزش و پرورش منطقه تبادکان در آیین افتتاح دبیرستان حاج علی عطار مقدم گفت: دبیرستان حاج علی عطار مقدم، با اعتبار ۳ میلیارد تومان همراه با ۵ پروژه دیگر به همت خیرین مدرسه ساز و اعتبارات دولتی به بهره برداری می رسد.

وی اظهار کرد: علاوه بر این دبیرستان، دبیرستان شهید تیموریان که در روستای امرودک و در نزدیکی دبیرستان حاج علی عطار مقدم است، به همت هادی کامیاب، خیر بهسازی مدارس قائم روستای امرودک، ۷۳۰ میلیون تومان هزینه و این دبیرستان را بهسازی و شاداب سازی کردند.

عبدالهی تصریح کرد: شاهد این هستیم دبیرستانی که در روستای امرودک ساخته شد، دانش آموزان، تفکیک و از این فضای آموزشی استفاده خواهند کرد.

وی عنوان کرد: به مناسبت هفته دولت در منطقه تبادکان، ۵ میدان چمن مصنوعی به اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان و در کل ۱۷ میلیارد و پانصد میلیون تومان با همیاری بخش دار و دهیاران به بهره برداری خواهد رسید.

وی بیان داشت: مشارکت خیرین نیک‌اندیش و اقدام خیرخواهانه آنان در امر مدرسه‌سازی صدقه جاریه‌ای است که ثواب و اجر اخروی دارد.

وی ادامه داد: خیرین مدرسه‌ساز با درک حساسیت آموزش و پرورش و ضرورت کمک به این حوزه با عزمی عظیم و همتی بلند به میدان آمده و حرکت‌های ارزشمندی را انجام داده‌اند.

عبدالهی در پایان از خیرین این دبیرستان، معاون فرماندار، بخش دار، معاون سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و تمامی کسانی که در این مراسم حضور داشتند تشکر کرد.

دانش آموزان خبرنگار: فاطمه سادات و عطیه سادات نوریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار