رئیس اداره استعدادهای درخشان استان خراسان رضوی:

زبان می‌تواند ابزار بازنمایی تمدن ما باشد

مشهد(پانا)- رئیس اداره استعدادهای درخشان استان خراسان رضوی گفت اشراف و تسلط به زبان به عنوان ابراز می‌تواند در بازنمایی فرهنگ و تمدن ما سهیم باشد و این بسیار حائز اهمیت است.

کد مطلب: ۱۳۹۹۶۸۹
لینک کوتاه کپی شد
زبان می‌تواند ابزار بازنمایی تمدن ما باشد

محمد لایقیان جوان رئیس اداره استعدادهای درخشان استان خراسان رضوی در راستای برگزاری دومین کارسوق زبان های خارجی قطب های دو و پنج کشور عنوان کرد: اشراف و تسلط به زبان به عنوان ابراز می‌تواند در بازنمایی فرهنگ و تمدن ما سهیم باشد، و این بسیار حائز اهمیت است. کارسوق زبان با نیم نگاه و توصیه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، در رشته های زبانی این کارسوق علاوه بر زبان انگلیسی، زبان های فرانسوی و عربی را هم توسعه داد.

او ضمن اشاره به گسترش این کارسوق اظهار کرد: دانش آموزان ما در این کارسوق در محور های ارائه مقاله، نامه نگاری، طراحی بازی و اجرای نمایش، شرکت کردند. ما تاکنون در قطبی که خودمان بودیم، با برخی استان ها ارتباط داشتیم، اما به خاطر اینکه این ادبیات گسترش پیدا کند، قطب های دیگر را هم دعوت کردیم و میزبان آنها بودیم.

لایقیان در پایان ادامه داد: به واسطه حضور اساتید حرفه ای، ما اینده خوبی را برای کارسوق متصور هستیم و برای پیشرفت و گسترش این کارسوق از منظر توسعه دادن عرصه های بروز و ظهور دانش آموزان را متوقع هستیم.

دانش آموز خبرنگار: نگار حمیدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار