به كارگردانی رهبر قنبری

ماه چهره خلیلی «از میان سایه ها» به جشنواره رشد آمد

خبرگزاری پانا: فیلم داستانی بلند «از میان سایه ها» به كارگردانی رهبر قنبری در بخش بین الملل چهل و سومین جشنواره بین المللی فیلم رشد به نمایش در می آید.

کد مطلب: ۱۳۹۹۶۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، «از میان سایه ها» داستان زنی به نام مهگل (با بازی ماه چهره خلیلی) است که با گذشته ای سراسر بیم و امید، به زندگی امروز و همسرش کیوان علاقه مند است اما فراز و نشیب های پنهان در بطن روز مرگی ها و زندگی معمولی مهگل سبب شده علی رغم تلاش های کیوان، راه و نشانی خوشبختی را فراموش کند.

فیلمنامه «از میان سایه ها» را علی حسینی نوشته و رهبری قنبری آن را بازنویسی كرده است. عوامل این فیلم داستانی: اصغر پورهاجریان تهیه كننده، ناصر كاووسی تصویربردار، رضا بنی اردلان صدابردار، پیام حسین صوری طراح صحنه، علیرضا باقر بیگی گریم، مهدی کرمی تدوین، ‌مسعود پورهاجریان عكاس هستند. هم چنین كوروش سلیمانی،‌ ماه چهره خلیلی، قربان نجفی، حسین عابدینی، حشمت آرمیده و محسن پورهاجریان از جمله بازیگران «از میان سایه ها»‌ هستند.

رهبر قنبری «از میان سایه ها» را اوایل سال گذشته در 90 دقیقه و طی 20 روز تصویربرداری ساخته و آن را یك تله فیلم هشدار دهنده و راهگشا برای تثبیت موقعیت خانواده در اجتماع می داند.

چهل و سومین جشنواره بین المللی فیلم رشد 3 تا 10 آبان برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار