امشب آخرین مهلت انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۲

تاکنون بیش از ۴۶۵ هزار داوطلب انتخاب رشته کردند

تهران (پانا) - مهلت انتخاب رشته کنکور 1402 ساعت ۲۴ امروز دوشنبه ۶ شهریور ماه به پایان می‌رسد.

کد مطلب: ۱۳۹۹۵۳۴
لینک کوتاه کپی شد
امشب آخرین مهلت انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۲

فرایند انتخاب رشته داوطلبان آزمون سراسری از روز ۳۱ مرداد ماه آغاز شد و پس از یکبار تمدید، این مهلت امروز ۶ شهریور ماه به پایان می‌رسد.

علیرضا کریمیان، مشاور رئیس سازمان سنجش با بیان اینکه تاکنون بیش از ۴۶۵ هزار داوطلب مجاز به انتخاب رشته نسبت به انتخاب رشته در آزمون سراسری اقدام کردند به پانا گفت: «سایر داوطلبان مجاز به انتخاب رشته، باید در اسرع وقت به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش مراجعه و نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.»

وی تاکید کرد: «داوطلبان پس از انتخاب رشته و تأیید نهایی کدرشته‌های انتخابی، شماره ۱۵ رقمی به عنوان رسید انتخاب رشته دریافت می‌کنند و داوطلبانی که قبلاً انتخاب رشته کرده‌اند در صورت تمایل در فرصت باقیمانده می‌توانند نسبت به مشاهده و ویرایش فرم انتخاب رشته اقدام کنند.»

نتیجه علمی داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ به صورت کارنامه حاوی نمره کل نهایی، رتبه، سهمیه و وضعیت بومی ۲۷ مردادماه ۱۴۰۲ بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قرار گرفته که داوطلبان می‌توانند با ورود به سامانه جامع آزمون سراسری به آدرس https://my.sanjesh.org کارنامه خود را مشاهده کنند.

انتخاب رشته برای انتخاب کد رشته محل‌های پذیرش با آزمون و پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی «بدون آزمون» در یک فرم و حداکثر تا ۱۵۰ رشته محل، انجام می‌شود. به عبارت دیگر فرآیند انتخاب رشته این دو جداگانه نخواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار