مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

آموزش و پرورش در برابر دغدغه‌های والدین برای سرویس مدارس مسئول است

تبریز(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی ضمن اشاره به اهم اقدامات انجام گرفته برای سرویس مدارس استان، آموزش و پرورش را در برابر دغدغه‌های والدین مسئول دانست.

کد مطلب: ۱۳۹۹۴۲۸
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش در برابر دغدغه‌های والدین برای سرویس مدارس مسئول است

مسعود سعادتی در جلسه شورای شهر تبریز ضمن تبریک هفته دولت گفت: وجود دولت مردانی همچون شهیدان رجائی و باهنر که هر دو جزء دستگاه تعلیم و تربیت کشور بودند برای کشور و جامعه فرهنگیان افتخار آمیز است چرا که تمامی کار ها و اقداماتی که این دو شهید در کشور انجام داده بودند در تراز دولت ها و جزء شاخص ترین ها بوده که در تاریخ انقلاب اسلامی تا به الان ثبت شده است.

وی ادامه داد: بحث سرویس مدارس در قانون از چند بعد اساسی و مهم تشکیل شده که توجه به هر یک از آنها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است اما این چند بعدی بودن نمی‌تواند مانع تاخیر یا هر اتفاقی دیگری که موجب توقف دستگاه تعلیم و تربیت در انجام به موقع و درست این وظیفه شود.

سعادتی اذعان کرد: آموزش و پرورش در مقابل دغدغه ها و نگرانی های والدین دانش آموزان در رابطه با سرویس مدارس مسئول است و لذا در این خصوص در تلاش هستیم قبل از شروع سال تحصیلی جدید تصمیمات نهایی را در خصوص سرویس مدارس تصویب کرده تا این مسئله موجب به وجود آمدن چالش دیگر در دستگاه تعلیم و تربیت نشود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: به دلیل اهمیت بسیار زیاد شرایط رانندگان سرویس و شرایط اقتصادی مردم قیمت پیشنهادی که توسط ماده ۱۸ تهیه و تنظیم شده یکی از اقدامات اثرگذاری بود که هدف اصلی رعایت شرایط هر دو طرف بود.

سعادتی یادآور شد: آموزش و پرورش نقشی اساسی در ساماندهی سرویس مدارس و هزینه های آنها دارد چرا که دستگاه تعلیم و تربیت نهادی اثرگذار در جامعه است و لذا در این خصوص امیدواریم که وظایفی که در این عرصه بر عهده داریم به درستی انجام داده تا با چالش های خطرساز دیگر مواجه نشویم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امید است با تصمیمات و طراحی اقداماتی که در خصوص سرویس مدارس برای سال تحصیلی جدید در نظر گرفته شده در سال تحصیلی جدید با هیچ مشکلی در این زمینه رو به رو نشویم و شاهد بهترین رویداد ها در این عرصه باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار