عضو مرکز هماهنگی و هم‌اندیشی راهبردی بسیج کشور:

شاخصه مدیران انقلابی، خدمتگزاری به نظام و مردم است

شیروان (پانا) - عضو مرکز هماهنگی و هم‌اندیشی راهبردی بسیج کشور اظهار کرد شاخصه مدیران انقلابی خدمتگزاری به نظام و مردم است.

کد مطلب: ۱۳۹۹۴۰۱
لینک کوتاه کپی شد
شاخصه مدیران انقلابی، خدمتگزاری به نظام و مردم است

علی نوری‌پور در جلسه شورای اداری شیروان که با محوریت تجلیل از مدیران و کارمندان نمونه این شهرستان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره هزار شهید کارمند و شهیدان رجایی و باهنر گفت: بخشی از رسالت انبیاء (ع) و امامان (ع) تبیین بوده است. دغدغه ای که مقام معظم رهبری به عنوان یک وظیفه هم آن را مطرح می‌کنند، بحث جهاد تبیین است و در کنار خدمت رسانی، باید این جهاد را انجام داد.

وی با بیان اینکه برخی مدیران انقلابی و برخی کارمند جهادی هستند و خدمت به خلق باعث یک تحول اساسی و بنیادی در کشور می‌شود، افزود: یک تفاوت اساسی در ساختار این دولت با دولت‌های قبلی و سایر کشورها، جهادی بودن و خستگی ناپذیری است و اگر این خدمت بااخلاص باشد، برکات آن وارد زندگی همه ما خواهد شد.

فرماندار شهرستان شیروان نیز در این جلسه با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای والا مقام هفته دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر گفت: روز کارمند فرصت مطلوبی است تا از کارمندانی که صادقانه و خالصانه برای ارتقاء شهر و در راستای پاسخگویی و رضایت مردم تلاش می‌کنند تجلیل کنیم.

دولت اسماعیل زاده افزود: زحمات همه شما عزیزان فراوان و قابل تقدیر است و مدیرانی که نمونه هستند، نیز فراوانند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه خدماتی که در طول سال ارائه می‌شود باید در این هفته بیان شود، اظهار کرد: حتماً مدیران تا زمانی که در اداره خود مشغول به خدمت هستند، نیروپروری کرده و دو تا سه نفر را به عنوان جایگزین داشته باشند. همچنین نفرات نمونه نیز تجربیات خود را به دیگران منتقل کنند.

فرماندار شیروان در پایان، ساکن بودن، جدید بودن و شاخص بودن را از ملاک های انتخاب مدیران و کارمندان نمونه اعلام کرد.

خبرنگار: حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار