مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو ساری:

پروژه مهر از طرح‌های لازم و ضروری در بدنه آموزش و پرورش است

ساری (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو ساری، پروژه مهر را از طرح‌های لازم و ضروری در بدنه آموزش و پرورش دانست.

کد مطلب: ۱۳۹۸۹۹۲
لینک کوتاه کپی شد
پروژه مهر از طرح‌های لازم و ضروری در بدنه آموزش و پرورش است

زین العابدین نوکنده در جلسه کارگروه پروژه مهر، گفت: تمام کارکنان ستادی و نیروهای اجرایی مدارس باید برای هر چه باشکوه تر شدن بازگشایی مدارس اقدامات لازم را انجام دهند تا دانش آموزان با شور و شوق سال تحصیلی جدید را آغاز کنند.

وی با بیان اینکه نمی توان اهمیت پروژه مهر در مدارس ابتدایی را نادیده گرفت؛ عنوان کرد: پروژه مهر در تمام مقاطع دارای اهمیت است، اما بدلیل سن پایین دانش آموزان ابتدایی و امکان ایجاد حس مدرسه گریزی بدون شک بیشتر از مقاطع دیگر با مشکلات مواجه می شوند، به همین جهت نسبت به سایر مقاطع نیازمند توجه به ویژه از جانب معلمان هستند.

وی ادامه داد: در خصوص تمهیدات پروژه مهر در مقاطع متوسطه اول و دوم با شرایط متفاوت تر مواجه می شویم و مدیران بایستی در عصر حاضر به فکر روش های جدید جهت جذب دانش آموزان به دروس مدرسه باشند؛ بنابراین مدیران مدارس متوسطه باید به فکر خلاقیت بیشتر باشند تا فضای خاص و حیرت انگیزی در مدارس ایجاد شود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو ساری در پایان پروژه مهر را از طرح های لازم و ضروری در بدنه آموزش و پرورش دانست و از اعضای کارگروه پروژه مهر خواست تا نظارت دقیق بر عملکرد آموزشی و تربیتی مدارس، داشتن برنامه، ثبت‌نام دانش‌آموزان و اقدامات عملی جهت سوق دادن دانش‌آموزان به سمت هنرستان‌ها انجام گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار