امام جمعه موقت شهرستان ورامین:

روز اربعین، مانور دیگری از عظمت شیعه را به رخ جهانیان می‌کشیم

ورامین (پانا) - امام‌جمعه موقت شهرستان ورامین در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت روز اربعین باید مانور دیگری از عظمت شیعه را به رخ جهانیان کشید.

کد مطلب: ۱۳۹۸۸۱۱
لینک کوتاه کپی شد
روز اربعین، مانور دیگری از عظمت شیعه را به رخ جهانیان می‌کشیم

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحسن محمودی امام جمعه موقت شهرستان ورامین ضمن تبریک روز پزشک و دارو ساز گفت: روز بزرگداشت ابوعلی سینا و روز پزشک و همچنین روز بزرگداشت محمدبن زکریای رازی و روز داروساز را گرامی می‌داریم، برای پزشکان عزیز و زحمتکشان حوزه دارو آرزوی توفیق داریم .

وی افزود: به لطف خدا و به برکت خودباوری جوانان این سرزمین، امروز در زمینه پرورش پزشکان کارآمد و تولید دارو توفیقات فراوانی کسب کردیم؛ که باید خدا را شاکر باشیم که این همه پیشرفت و رونق در حوزه پزشکی داشتیم؛ تا قبل از انقلاب حتماً به یاد دارید هر کس بیماری شدیدی داشت به غیر از خارج از کشور به جایی دیگر فکر نمی‌کرد و باورش نمی‌شد که در داخل کشور بتواند درمان شود اما امروزه به برکت انقلاب اسلامی، کشور ما پذیرای توریست های پزشکی هست و از کشورهای مختلف بیماران برای درمان به کشور ما می‌آیند.

محمودی تاکید کرد: پزشکان و داروسازان عزیز باید قدر خود و جایگاهشان را بدانند و با تمام توان خادم مردم باشند و تجربیات و سرمایه های ارزشمندی که کسب کردن را به دیگران انتقال دهند.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین عنوان کرد: قالب پزشکان کشور ما آشنا و مقید مباحث دینی و اعتقادی هستند ولی عده‌ای هم هستند که متاسفانه مسائل دینی را رعایت نمی‌کنند و در مراکز درمانی آنان مسائل شرعی رعایت نمی‌شود. از نهادهای نظارتی در حوزه‌ درمان می خواهم که به وظایف شرعی و قانونی خود عمل کنند و اجازه ندهند برخی مطب‌ها و مراکز درمانی به سالن مد و جلوه‌گری تبدیل شود، امیدوارم همه عزیزان در حوزه درمان موفق باشند و روز به روز بتوانیم در این زمینه پیشرفت بیشتری را شاهد باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین محسن محمودی افزود: در آستانه اربعین حسینی هستیم. بسیاری از عزیزان عازم این سفر بزرگ شدند خوشا به سعادت همه عزیزانی که توفیق بهره‌مندی از این فیض بزرگ را دارند؛ موکب‌های متعددی از دشت ورامین توفیق خادمی زوار عزیز را دارند از آنها تقدیر و تشکر می‌کنیم. آنهایی هم که به دلایلی نمی‌توانند به این سفر معنوی بروند در مراسم جاماندگان اربعین که در روز اربعین به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی برگزار می‌شود شرکت کنند.

خبرنگار دانش‌آموز: آرزو تاجیک

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار