مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

پایگاه اصلی انقلاب، نماز جمعه و مساجد بوده است

باید خودمان را خدمت رسان به مردم بدانیم

اصفهان(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت پایگاه اصلی انقلاب، نماز جمعه و مساجد بوده، دانش‌آموزان، نوجوانان و جوانان تلاش کنند ان شاءالله در مساجد و در مصلا‌های نماز جمعه حاضر شوند تا با مفاهیم و قواعد خطبه‌های ملی آشنا  شوند.

کد مطلب: ۱۳۹۸۸۰۶
لینک کوتاه کپی شد
پایگاه اصلی انقلاب، نماز جمعه و مساجد بوده است

محمد رضا ابراهیمی مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان در گفتگو با پانا گفت:«پایگاه اصلی انقلاب، نماز جمعه و مساجد بوده است، دانش آموزان و نوجوانان و جوانان تلاش کنند ان شاءالله در مساجد و در مصلا های نماز جمعه حاضر بشوند با مفاهیم و قواعد خطبه های ملی حاضر و آشنا شوند.با حضور در این پایگاه ها با مردم ارتباط بیشتری برقرار کنیم».
وی افزود:«باید خودمان را خدمت رسان مردم بدانیم یعنی ارتباط داشته باشیم و بتوانیم با لطف خدا ان شاءالله بعضی از مشکلات را در این مصلا و به تعبیری مراکز تجمع مومنین الهی برطرف کنیم.»
مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد:«بهترین خاطره‌ فردی که به مردم خدمت می کند به نتیجه رسیدن کار یک ارباب رجوع است برای مثال وقتی که دانش آموزی را که در مدرسه ‌ای ثبت نام کنیم یا کار همکاری را حل کنیم یک شهروندی را که مشکل آن را حل می کنیم بهترین خاطره است، فلذا هر فردی که بتواند برای مردم کار کند، خدمت به خدا کرده است».

در ادامه سید علی معاونت پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در گفتگو با پانا بیان کرد:«امروز توفیقی شد که در نماز جمعه شمال شهر در ملک شهر اصفهان خدمت مردم باشیم.»
اقداماتی که در هفته‌ی دولت قرار است که ان شاءالله در هفته‌ی دولت افتتاح بشود، پروژه‌ های مدارس مختلفی هست که در این زمینه داشتیم و با توجه به اینکه پذیرش معلمان و آموزگاران که منتظر نتایج آنها هستیم و برای ارزیابی نیرو هایی که می خواهند آورد. دبیرستان ها و هنرستان ها بشوند برنامه ریزی در این زمینه داریم ».

وی خاطر نشان کرد:«ان شاءالله در شهریور ماه بتوانیم پذیرش خوبی از معلمان داشته باشیم و مهر ماه سال تحصیلی در نشاط و آرامش داشته باشیم».

در ادامه زهرا مقصودی معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش ناحیه ۵ اذعان کرد:«شیرین ترین خاطرات من در این ۲۵ سال خدمت زمانی بود که مدیر مدرسه بودم و ۲۰ دقیقه‌ی زنگ آخر را ، زنگ نماز داشتیم و با حوزه‌ی علمیه برنامه ریزی نموده بودم که برای هر پایه از کلاس اول تا سوم یک امام جماعت بیاید و آموزش نماز و مهارت های زندگی و احترام به پدر و مادر و تشکر از خدا و تمام مطالبی را که نیاز بود برای ارتباط با خدا، از زبان امام جماعت می شنیدند و این یک سرمایه‌ی معنوی برای من بود که ۹ کلاس ۹ امام جماعت متفاوت داشتند».

دانش آموز خبرنگاران: ستایش و ستاره کیقبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار