رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه ٧ مشهد:

خبرنگاران امروز ادامه‌دهندگان راه شهدای خبرنگار دیروز هستند

مشهد (پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه ٧ مشهد مقدس در مراسم تجلیل از خبرنگاران برگزیده این ناحیه عنوان کرد شما خبرنگاران امروز ادامه‌دهنده راه شهدایی چون حسن باقری هستید که اعجوبه طراحی عملیات بر علیه دشمن گشت.

کد مطلب: ۱۳۹۸۳۸۷
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران امروز ادامه‌دهندگان راه شهدای خبرنگار دیروز هستند

مراسم تجلیل از خبرنگاران برگزیده ناحیه ۷ آموزش و پرورش مشهد با حضور مرتضی نظرنژاد مدیر این ناحیه برگزار شد.

در این مراسم از دانش آموزان خبرنگار برتر ناحیه که در طول سال تحصیلی گذشته فعالیت داشتند تقدیر شد.

نظرنژاد در این مراسم گفت: با توجه به اهمیت رسانه و نقش آن در ساماندهی افکار عمومی, خبرنگاران می‌توانند با انعکاس اخبار و فعالیت‌های مدارس نقش مهمی را در آگاه سازی جامعه نسبت به فعالیت‌های بسیار خوبی که در مدارس انجام می‌گیرد داشته باشند.

وی ادامه داد: ناحیه ۷ یکی از نواحی فعال در حوزه فعالیت‌های دانش‌آموزی در موضوعات مختلف همچون حضور موفق در مسابقات فرهنگی و هنری و قرآنی و درخشش در فعالیت‌های سازمان دانش آموزی از جمله خبرنگاری است.

وی تاکید کرد: هر مدرسه باید دو خبرنگار را تربیت کند تا صدای مدرسه باشند.

نظرنژاد در ادامه از شهدای خبرنگار یاد کرد و در مورد حسن باقری یکی از شهدای خبرنگار عنوان کرد: این شهید با عنوان خبرنگار وارد میدان جنگ می‌شود. در جنگ متوجه می‌شود که یکی از‌ ضعف های اساسی ما در میدان جنگ، ضعف اطلاعاتی است. باقری که بعداً به عنوان فرمانده انتخاب می‌شود، با توجه به شناختی که از سربازان خودی برنامه‌های دشمن به‌دست می‌آورد، اقدام به طرح عملیات می‌کند. و به عنوان یکی از اعجوبه‌های عملیات جنگ در جبهه در سرتاسر دنیا مطرح می‌شود. عملیات‌هایی که وی طراحی کرد، هنوز در دنیا در حال تدریس است.

نظرنژاد خاطرنشان کرد: شما ادامه دهنده راه چنین خبرنگارانی هستید، پس خودتان را دست کم نگیرید و در جبهه فعلی با تمام نیرو فعالیت کنید.

دانش آموز خبرنگار: ساجده زارع

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار