موحد در گفت‌و‌گو با پانا تشریح کرد:

آخرین وضعیت لایحه عفاف و حجاب در مجلس

بررسی‌های پایانی لایحه عفاف و حجاب در مجلس در کمیسیون تخصصی درحال انجام است/لایحه عفاف و حجاب به گونه‌‌ای برنامه‌ریزی شود تا با کمترین آسیب، بیشترین بهره‌برداری صورت گیرد

تهران (پانا) - نایب رئیس کمیسیون حقوقی قضایی مجلس گفت لایحه عفاف و حجاب بدون ایراد نیست قطعاً هم مزایا و ویژگی‌های مثبتی دارد و هم ممکن است ایراداتی داشته باشد بر همین اساس باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا با کمترین آسیب، بیشترین بهره‌برداری صورت گیرد.

کد مطلب: ۱۳۹۸۰۵۷
لینک کوتاه کپی شد
آخرین وضعیت لایحه عفاف و حجاب در مجلس

سیدحاجی محمد موحد در گفت‌‌وگو با پانا ضمن اشاره به بررسی لاحیه عفاف و حجاب، اظهار کرد: «مشکل ما امروز مساله حجاب نیست. کشور ما یک کشور اسلامی است که در راستای مبارزه با مذاهب ضددینی انقلاب کردیم؛ طبیعتا شهدای ما و اشخاصی که درراستای تغییر رژیم ستمشاهی حرکت کردند، انگیزه‌ای دینی و مذهبی داشتند.»

وی افزود: «البته در کنار انگیزه دینی، انگیزه ملی نیز وجود داشت اما شاکله‌ قضیه و هدایت جامعه به وسیله روحانیت، امام خمینی و آحاد مردم متدین بود بنابراین این انتظار از جامعه ما انتظاری معمول و مقبول است. فرهنگ جامعه باید فرهنگی اسلامی و دینی باشد و در راستای این توقع و انتظار این ابزار باید فراهم شود.»

نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه من موافق هیچ‌گونه محدودیتی نیستم، گفت: «به نظر من باید به سمتی گام برداریم که جامعه را براساس واقعیت‌ها تسلیم مبانی اخلاقی و دینی کنیم. قطعا این لایحه بدون ایراد نیست هم مزایا و ویژگی‌های مثبتی دارد و هم ممکن است ایراداتی داشته باشد بر همین اساس باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم تا بیشترین بهره را ببریم و کمترین آسیب را بخوریم.»

موحد در خصوص آخرین وضعیت لایحه عفاف و حجاب در کمیسیون قضایی حقوقی مجلس نیز گفت: «بررسی‌های پایانی در کمیسیون درحال انجام است و‌ سپس ‌این لایحه به شورای نگهبان ارسال می‌شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار