دیدار خبرنگاران پانا و سفیران رسانه با مدیر کل فرهنگ و ارشاد شهرکرد

شهرکرد (پانا) - خبرنگاران پانا و سفیران رسانه آموزش و پرورش ناحیه یک شهرکرد و مناطق لاران و گندمان روز گذشته با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری دیدار کردند.

کد مطلب: ۱۳۹۷۶۰۷
لینک کوتاه کپی شد
دیدار خبرنگاران پانا و سفیران رسانه با مدیر کل فرهنگ و ارشاد شهرکرد

در آستانه آغاز هفته دولت تعدادی از کارشناسان روابط عمومی، خبرنگاران پانا و سفیران رسانه ناحیه یک شهرکرد و مناطق گندمان و لاران با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دیدار کردند.

در این دیدار پیام احمدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت و نقش رسانه در تبیین خدمات دولت، تبیین حق را یکی از مهم ترین وظایف رسانه های استان در هفته دولت دانست و گفت: سفیران رسانه می توانند نقش مهمی در تبیین خدمات دولت ایفا کنند.

وی همچنین ضمن بیان توضیحاتی در خصوص دستاوردهای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از ابتدای شروع دولت سیزدهم تهیه مستند از تاریخ شفاهی استان را یکی از ضرورت های فرهنگی استان دانست و افزود: «سفیران رسانه می توانند در این خصوص با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همکاری موثری داشته باشند.»

احمدی ادامه داد: «مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی متولی امر فرهنگ، هنر و رسانه در سطح کشور است که زیر مجموعه های متعددی دارد. مثلاً سازمان حج و زیارت یکی از زیر مجموعه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. سازمان اوقاف همچنین، نهاد کتابخانه ها، پژوهشگاه ها و بسیاری از سازمان ها زیرمجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند.»

ارشاد شاهقلی، رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان نیز در این نشست با اشاره به توانمندی و استعداد بسیار خوب دانش آموزان استان در حوزه تولید محتوا و رسانه گفت: «در طرح سفیران رسانه، ۳۶۰ دانش آموز مستعد در حوزه رسانه شناسایی شدند و در طول یک سال آموزش های لازم در حوزه رسانه را فرا گرفتند و هم اکنون آماده همکاری با همه خبرگزاری ها و ارگان ها در حوزه اطلاع رسانی هستند.»

در پایان توسط مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از دانش آموزان خبرنگار و سفیر رسانه تجلیل بعمل آمد.

دانش آموز خبرنگار: ابوالفضل آذری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار