بازگشت آسمان‌خراش‌های ایرانی به آشیانه‌

‌تیم ملی بسکتبال بانوان ایران در فینال کاپ آسیا دیویژن B تاریخ سازی کرد

تهران (پانا) - بازگشت تیم ملی بسکتبال بانوان ایران به تهران با استقبال نایب رئیس کمیته ملی المپیک، مدیرکل دفتر سیاستگذاری ورزش بانوان و مسئولان فدراسیون همراه بود.

کد مطلب: ۱۳۹۷۴۸۵
لینک کوتاه کپی شد
بازگشت آسمان‌خراش‌های ایرانی به آشیانه‌

تیم ملی بسکتبال بانوان ایران که برای اولین بار به رقابت‌های فینال کاپ آسیا دیویژن B راه یافته بود، با استقبال ‌مهین فرهادی‌زاد نایب رئیس کمیته ملی المپیک، مدیرکل دفتر سیاستگذاری ورزش بانوان و مسئولان فدراسیون از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شدند.

‌تیم ملی بسکتبال بانوان ایران که با حضور در فینال کاپ آسیا دیویژن B در تایلند‌، تاریخ سازی کرد و با پیروزی‌های چشمگیر که مورد تحسین فیبا هم قرار رفت، با استقبال مسئولان ورزش کشور، ساعت ۱۰ امروز از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شدند.

‌برخی از خانواده ملی‌پوشان بسکتبال هم در مراسم استقبال از این تیم حضور یافته بودند.

تیم ملی بسکتبال ایران در رقابت‌های کاپ آسیا در مرحله مقدماتی در رویارویی با مالزی و مغولستان به برتری رسید و با شکست در برابر اندونزی برای صعود به مرحله ‌نیمه نهایی مقابل قزاقستان به برتری رسبد و در مرحله‌ نیمه نهایی، اردن را مقتدرانه شکست داد‌.

دیدار فینال کاپ آسیا بین اندونزی و ایران برگزار شد و شاگردان النی کاپوچیانی با وجود نمایش خوب اما در پایان با نتیجه ۵۴_ ۵۳ مغلوب شدند و در نهایت شایستگی و در حالی که با صعود به فینال تاریخ‌سازی کرده بودند، از صعود به دیویژن A آسیا بازماندند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار