اعلام رضایت از پیشرفت پروژه‌های توسعه محلی منطقه ۲۱

تهران (پانا)- اعضای کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در قالب طرح رصد ۲ از منطقه ۲۱ بازدید کردند.

کد مطلب: ۱۳۹۷۴۵۵
لینک کوتاه کپی شد
اعلام رضایت از پیشرفت پروژه‌های توسعه محلی منطقه ۲۱

صبح امروز اعضای کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در قالب طرح رصد ۲، بازدیدی از منطقه ۲۱ داشتند. در این بازدید محمد آخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، میثم مظفر رئیس کمیته بودجه و احمد صادقی رئیس کمیته شفافیت به همراه پوریافر شهردار منطقه و معاونان از پروژه های توسعه محلی منطقه ۲۱ دیدن کردند.

احداث خانه سالمندان، بوستان بانوان انرژی، احداث زیرگذر فتح باغستان، احداث و تجهیز مددسرا، بهسازی زمین چمن شهدای چیتگر شمالی، احداث و تجهیز سرای محله شهرک شهرداری، احداث درمانگاه ویلاشهر و بازگشایی خیابان ولیعصر شمالی به گذر اتوبان فهمیده بخشی از پروژه‌های توسعه محلی منطقه ٢١ بود که اعضای کمیسیون برنامه و بودجه از آن بازدید کردند.

محمد آخوندی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در حاشیه این بازدید، اظهار کرد: پروژه‌های توسعه محلی سال گذشته منطقه ۲۱ پیشرفت خوبی داشته و کمیسیون از این منطقه برای اهتمام ویژه در انجام و تکمیل سریع پروژه‌ها رضایت دارد.

وی به پیشرفت ۹۲ درصدی پروژه‌های توسعه محلی منطقه ۲۱ اشاره کرد و گفت: ۳۰ پروژه برای این منطقه تعریف شده بود که ۲۹ مورد آن خوشبختانه به نتیجه رسیده و یک پروژه نیز ۲ ساله تکمیل خواهد شد.

آخوندی با اشاره به وضع مناسب تنظیف منطقه ۲۱، بیان کرد: وضعیت نظافت منطقه ۲۱ در شرایط مناسبی قرار دارد و طی بازدیدی که با اعضای کمیسیون در این منطقه داشتیم وضعیت خوب ارزیابی شد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران ادامه داد: این موضوع حاصل زحمات همکاران ما در منطقه ۲۱ ، پاکبانان عزیز و پیمانکاران است. همچنین تماس‌ها با سامانه ۱۳۷ با موضوع نظافت منطقه کاهش چشمگیری داشته که نشان دهنده رضایت مردم از وضعیت نظافت منطقه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار