حضور آزادگان منطقه قره داغ در معدن مس سونگون

ورزقان(پانا)- آزادگان منطقه قره داغ ضمن حضور در معدن مس سونگون از نزدیک با فعالیت‌های این مجتمع آشنا شدند.

کد مطلب: ۱۳۹۷۴۳۴
لینک کوتاه کپی شد
حضور آزادگان منطقه قره داغ در معدن مس سونگون

به منظور ارج نهادن به صبر و استقامت و تجلیل از فداکاری های آزادگان منطقه قره داغ در مجتمع مس سونگون آذربایجان حضور یافته و از نزدیک با فعالیت های این مجتمع آشنا شدند.

آیت الله جواد حاجی زاده امام جمعه اهر در این مراسم، آزادگان را نماد عزت دانست و افزود: این عزیزان سالیان متمادی در بند اسارت دشمن زیر بار انواع شکنجه های روحی و جسمی عزت خود را حفظ کرده و با گذشت از جان و مال خود آبروی کشور را به دشمن نفروختند.

وی گفت: آزاده گان در بند های اسارت اسرار کشور را به دشمن ندادند و امروز جزه اسناد انقلاب به شمار می روند.

حجت السلام والمسلمین فضلی امام جمعه ورزقان نیز ضمن ارج نهادن به حضور آزادگان شهرستان های اهر، هوراند، کلیبر و ورزقان در مجتمع مس سونگون آذربایجان گفت: آزادگان نماد غیرت و شجاعت بوده و کشورمان به وجود این عزیزان افتخار می کند.

وی افزود: حیف است خاطرات مهم این عزیزان ثبت نشود چرا که این خاطرات برا منطقه بسیار ارزشمند بوده و لازم است قبل از این که این عزیزان این دنیای خاکی را ترک کنند برای استفاده آیندگان برخی از خاطرات شان ثبت شود.

مصطفی معصوم زاده رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اهر نیز در این مراسم با تبریک ۲۶مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهین اسلامی گفت؛ آزاده گان مایه افتخار جامعه هستد و وجود این عزیزان در هر کجای کشور مایه افتخار و عزت است.

وی ضمن انتقاد از بیکاری فرزندان آزادگان گفت:متاسفانه با وجود تحصیلات دانشگاهی فرزندان اکثر آزادگان بیکار هستند و این بزرگترین دغدغه و مشکل این عزیزان است.

معصوم زاده از مدیر عامل مجتمع مس سونگون خواست؛ ضمن ارج نهادن به رشادت این عزیزان مساعدت نماید تا از فرزندان آزادگان نیز در این معدن استخدام شوند.

خبرنگار: یوسف سلمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار