درخشش پژوهش سراهای آذربایجان شرقی در چهاردهمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو

تبریز (پانا) - چهاردهمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو با درخشش پژوهش سراهای آذربایجان شرقی به کار خود پایان داد.

کد مطلب: ۱۳۹۷۲۷۴
لینک کوتاه کپی شد
درخشش پژوهش سراهای آذربایجان شرقی در چهاردهمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو

آیین اختتامیه چهاردهمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو، در سالن همایش های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران با حضور ۴۱ برگزیده مرحله دوم از ۱۲ استان کشور برگزار شد.

دانش‌‌آموزان برگزیده حاضر در این مرحله، از ۱۷ تیر تا ۹ مرداد ماه نیز در کلاس‌های آموزشی در خصوص چالش مرحله نهایی با موضوع تهیه نانوژل‌های دارو رسان کیتوسان برای استفاده در درمان سرطان شرکت کرده بودند.

در این مراسم از مدال آوران استان آیدا بینا، امیرحسین عطالو، هومن همراهی از تبریز و مهدی نیک اختر از منطقه بناب تقدیر بعمل آمد.

در ادامه آیین از ۱۵ آزمایشگاه نانو برتر از شبکه آزمایشگاه های توانا نیز تجلیل شد که در بین آزمایشگاههای برتر، رتبه اول را پژوهش سرای دانش آموزی ناحیه ۳ تبریز، رتبه دوم پژوهش سرای دانش آموزی مراغه و رتبه یازدهم را پژوهش سرای دانش آموزی بناب کسب کرد.

لازم به ذکر است رتبه اول نهاد های ترویجی برتر فعال کشور از نظر شاخص های کمی و کیفی نیز به نهاد ترویجی استان آذربایجان شرقی به نمایندگی آقای بیگلری رسید.

در بخش تجلیل از مدرسان برتر المپیاد نانو درکشور نیز، از رتبه های برتر محمود بیگلری از ناحیه ۳ تبریز و سیده ساناز انتظاری از بناب تقدیر به عمل آمد.

دانش آموز خبرنگار: کوثر حسنی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار