مدیرامور آب و فاضلاب شهر گیلانغرب خبر داد/

اجرای شبکه فاضلاب مهمترین برنامه کاری امور آب و فاضلاب در شهر سرمست

خبرگزاری پانا : مدیرامور آب و فاضلاب شهر گیلانغرب از ساخت مخزن 1000 متر مکعبی و نصب دستگاه کلرزنی اتوماتیک خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۹۷۲۲
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرگزاری پانا؛ مدیر امور آب و فاضلاب شهر گیلانغرب با تشریح عملکرد این امور درسال جاری گفت: هدف کلی شرکت آب و فاضلاب تامین آب شرب سالم و دفع بهداشتی فاضلاب درتمامی شهرهای استان است و به همین منظور نیز فعالیت‌ها و خدمات شایانی در سال جاری خصوصا در شهر سرمست اجرا گردید که اگر بخواهیم به مهم‌ترین آن‌ها اشاره کنیم می‌توان به حفاری و تجهیز سه حلقه چاه جدید که عملیات اجرایی آن‌ها در آینده نزدیک آغاز خواهد شد اشاره کرد.

فرشاد باوندپوری بیان داشت: فعالیت مهم دیگر بر طرف کردن مشکل ذخیره آب شهر سرمست با در مدار قرار گرفتن مخزن ۱۰۰۰ متر مکعبی در این شهر بود که با اجرای آن مشکل ذخیره آب این شهر که در سال‌های گذشته با آن مواجه بوده نیز بر طرف می‌شود.

وی در ادامه به بیان عملکرد و برنامه‌های این امور در بخش فاضلاب گفت: اجرای شبکه فاضلاب به طول ۲۰۰۰ متر و اجرای شبکه آب در خیابان معلم و ورودی کوچه طلوع به طول ۲۰۰ متر انجام شده است.

از فعالیت‌های مهم دیگری که برای اولین بار در این شهر اجرا گردید نصب دستگاه کلر زن اتوماتیک بر روی مخزن ۱۰۰۰ متر مکعبی بودکه تاکنون در هیچکدام از شهرهای استان مشابه اینکار صورت نگرفته است که از جمله فواید آن می‌توان به افزایش کیفیت گند زدایی و صرفه جویی در مصرف برق و کاهش هزینه‌های نگهداری اشاره کرد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهر گیلانغرب در پایان با اشاره به کمبود بارندگی در سال جاری رعایت الگوی مصرف آب از سوی شهروندان را خواستار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار