رئیس کمیته منابع انسانی ستاد اربعین شهرداری تهران خبر داد؛

اعطای تسهیلات 9 میلیون تومانی اربعین به کارکنان شهرداری تهران

تهران (پانا) - رئیس کمیته منابع انسانی ستاد اربعین شهرداری تهران از اعطای تسهیلات 9 میلیون تومانی اربعین به کارکنان شهرداری تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۹۷۱۴۰
لینک کوتاه کپی شد
اعطای تسهیلات 9 میلیون تومانی اربعین به کارکنان شهرداری تهران

مجید باقری در حاشیه جلسه شورای شهر تهران درخصوص ارائه تسهیلات به کارکنان شهرداری برای سفر زیارتی اربعین گفت: با توجه به تقاضاهای زیاد کارکنان برای عزیمت به سفر و راهپیمایی اربعین، به عنوان کمیته منابع انسانی ستاد اربعین به این نتیجه رسیدیم که باید اقدامی انجام دهیم و زیرساخت لازم برای سفر را فراهم کنیم.

وی افزود: برای اینکه این سفر برای کارکنان شهرداری تسهیل شود، به هر کدام از کارکنان شهرداری که قصد شرکت در زیارت اربعین را دارند، تسهیلات ۹ میلیون تومانی می‌دهیم. این تسهیلات بدون بهره است و برگشت آن دو ماه تنفس دارد. بعد از آن این مبلغ را طی ۱۰ قسط و تا قبل از اربعین سال آینده به طور مساوی از حقوق‌شان کسر می‌کنیم.

معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران ادامه داد: مدل اقدام در ارائه تسهیلات به صورت خوداظهاری است و هر کسی که در سامانه سماح ثبت نام کند، از این تسهیلات برخوردار می‌شود. اطلاعیه این تسهیلات توسط اداره کل رفاه اعلام و قبل از سفر به اربعین مبالغ به کارکنان تقدیم می‌شود.

باقری گفت: امیدواریم برکات این کار پس از سفر در کار و زندگی کارکنان شهرداری نمایان باشد. در واقع اقدام برای تسهیل زیارت اباعبدالله (ع) در راستای تقویت روحیه معنوی کارکنان انجام می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار