پخش دو نمایش و یک برنامه ویژه کودتای 28 مرداد از رادیو نمایش

تهران (پانا) - دو نمایش و یک برنامه جدید، ویژه کودتای 28 مرداد از شبکه رادیویی نمایش پخش می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۹۶۶۴۰
لینک کوتاه کپی شد
پخش دو نمایش و یک برنامه ویژه کودتای 28 مرداد از رادیو نمایش

به گزارش روابط عمومی رادیو نمایش، «تارا» و «شب کودتا» عناوین نمایش های رادیویی هستند که این هفته به مناسبت کودتای 28 مرداد از رادیو نمایش پخش می شوند، همچنین « دقیقا نیمه شب» نیز ویژه این روز به روی آنتن رادیو نمایش می رود.

مجموعه نمایشی « تارا» را هلن بهرامی نوشته است که التهابات دهه سی ایران، ماجرای کودتا، دکتر مصدق و اخبار حول و حوش این ماجراها، سوژه اصلی آن را شکل می دهد.

این نمایش رادیویی به کارگردانی ایوب آقاخانی، تهیه کنندگی فرشاد آذرنیا، افکتوری محمدرضا قبادی فر، صدابرداری محمدرضا محتشمی و با هنرمندی حمید منوچهری، امیر منوچهری،شمسی صادقی و مهرداد مهماندوست از 28 مرداد ساعت 2:30 دقیقه بامداد از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت 23:00 همان روز تکرار آن است.

همچنین نمایش رادیویی « شب کودتا » به نویسندگی پویان غفاری، کارگردانی مجید حمزه، تهیه کنندگی فرشاد آذرنیا، افکتوری محمدرضا قبادی فر، صدابرداری رضا طاهری و با هنرمندی بیوک میرزایی ، حمید یزدانی ، علی میلانی ، امیر زنده دلان ، باقر کریم پور روز شنبه ساعت 5:30 دقیقه از رادیو نمایش پخش می شود.

مستند رادیویی «دقیقا نیمه شب» نیز به گویندگی فاطمه حاتمی و تهیه کنندگی ریحانه یزدان دوست به ماجرای کودتای 28 مرداد می پردازد. این مستند ساعت یک بامداد از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت 11:30 و 22 تکرار آن است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار