سپاهان، برنده دربی شهر فرهنگ و هنر 

اصفهان (پانا) - تیم فوتبال سپاهان، برنده دربی شهر فرهنگ و هنر  شد.

کد مطلب: ۱۳۹۶۶۰۹
لینک کوتاه کپی شد
سپاهان، برنده دربی شهر فرهنگ و هنر 

دیدار دو تیم سپاهان و ذوب آهن که هر دو نماینده استان اصفهان در لیگ برتر مسابقات هستند از ساعت ۲۱ روز ۲۵ مرداد مقابل یک دیگر قرار گرفتند.

از آنجایی که هر دو تیم برای برد به زمین آمده بودند، نیمه اول بسیار جذاب و دیدنی دنبال شد و حتی شهریار مغانلو یکبار تیرک دروازه ذوب آهن را یه لرزه درآورد. ذوب آهن هم چندین موقعیت نسبی روی دروازه سپاهان ایجاد کرد که راه به جایی نداشت.

در ابتدای نیمه دوم، رضا اسدی از روی نقطه پنالتی دروازه ذوب آهن را باز کرد تا نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان شود.

در ادامه ذوب آهن بیشتر حمله کرد و سپاهان از تندی خط آتش خود کاست. تیم ذوب آهن در دقیقه ۵۸ مسابقه با شلیک توپ توانست دروازه نیازمند را تهدید کند که این توپ به تیرک دروازه برخورد کرد. فشار تیم ذوب آهن ادامه داشت، ولی بی فایده بود. در نهایت با یک توپ گیری در خط دفاع و طراحی یک ضد حمله تیم سپاهان موفق به زدن گل دوم شد.‌ این گل را شهریار مغانلو به ثمر رساند.

بازی در ادامه نیز مثل قبل، با شور و هیجان دنبال شد در دقیقه ۳+۹۰ باز هم بازیکن تیم ذوب آهن تیر دروازه سپاهان را به لرزه درآورد و در ریباند هم نتوانست دروازه را باز کند و توپ با اختلاف کم از تیر افقی دروازه به بیرون رفت و بازی در ادامه نیز فرصت آنچنانی نداشت و با سوت داور به پایان رسید.

دانش آموز خبرنگار : سید هادی حسینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار